Terug naar overzicht
HalloWij hebben gisteren ook ons proefdiner gehad in Ter Eerste Roeselare.Zijn jullie daar ook toevallig geweest? Ik zie aan je onderwerpen dat je van West Vlaanderen bent :-)Wij vonden het superlekker en de bediening was top.Wij trouwen er een maandje vroeger nl. 14/09groetjes
@ CarolineWij waren daar ook.Ik heb bruin haar en had een bloesje met bloemen aanwij waren met 5 personen Het wxas inderdaad topWat hebben jullie gegeten? Groetjes
VikiWij waren met z'n tweetjes (ik was de dame met de roze sjaal en broek)als voorgerecht hadden wij:- snoekbaars met zoete aardappel en gandaham- koolvis (dacht ik ben nu aan het twijfelen) met foederbier saushoofdgerecht:- spiesje van konijn en (wat was dat ander nu weer?) - kalfsvlees met pickelsaus en groentjes in loempiaAlles was lekker, nu nog beslissen wat we willen :-)Wat wordt jullie menu?Ik was ook aangenaam verrast hoe gezellig het er was. Wie hebben jullie als DJ gekozen?groetjesCaroline
Hey CarolineWij hadden als voorgerecht:Koolvis met risotto in rode wijnZalm, tong, en nog een vis in een velouté van grijze garnalenVoor ons hoofdgerecht Gebronsde kalfslende met zwammen , portosaus en sezoensgroentenDan hadden we ook struisvogel gevraagd , maar dit hebben we niet kunnen proeven daar de leverancier dit niet wilde brengen voor 5 personen.We hebben eend in de plaats gekregen We nemen uiteindelijkde Kookvis met risotto ( was echt super )De gebronsde kalfslendeOnze dj in studio happy music Wie nemen jullie? Dit vond ik 1 van de moeilijkste dingen om te kiezen.groetjes
Hallo Wij hebben dj Nick. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen