TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
8-6-2013
|
30-5-2013 12:48:51
Dag Wendy, wij hebben drie kids ( 15mdn, 2,5j en 6j) Mijn toekomstige komt ons halen rond 9 u 30 en we gaan dan eerst foto's nemen zodat de kinderen er nog fris uit zien ;-) We trouwen om 12u 30 voor de wet en om 13u 30 voor de kerk, daarna is er een receptie en diner voor de suite. Om 20 u begint ons avondfeest. De oudste mag van ons zo lang blijven als ze zelf wil ( er is nog een kindje van 6 j) De twee jongste worden door mijn schoonzus en schoonma naar huis gebracht voor de openingsdans ( voor 22u30) De babysit is komt naar hier vanaf 's morgens en gaat de hele dag met ons mee om ook wat op de kids te kunnen letten. Zij gaat 's avonds met de twee kleinsten naar huis en blijft dan hier ook slapen! Als je nog vragen hebt mag je mij gerust vragen! groetjes mieke 08/06/20113
|
|
Eva
21-9-2013
|
30-5-2013 13:11:31
Dag Wendy, Ik heb er mijn hoofd ook al over gebroken :-) Wij hebben 3 kinderen 11 en 10 jaar (geen probleem) en 3 jaar en dan nog mijn 2 nichtjes (5 en 3 jaar). We trouwen om 11u45 dan een korte drink aan het stadhuis en dan gaan we met de suite en alle daarbij horende kinderen (+/- 10 kinderen) picknicken. We nemen cricket mee, petanque, hoelahoep,... Om 17u30 begint onze ceremonie en om 18u30 de welkomstaperitief. Alle kinderen jonger dan 10 jaar gaan na de aperitief naar huis (19u30), ze worden opgehaald door babysits, vrienden, familieleden,... Alle kinderen ouder dan 10 blijven zolang ze willen. Hopelijk heb je hier iets aan!
|
|
Vicky
27-10-2012
|
30-5-2013 14:08:50
Hoi Wendy,
Wij zijn in oktober getrouwd, onze kindes waren toen 5 en 3,5j. Mijn toen nog aanstaande kwam tesamen met mijn zoontje omstreeks 10u mij en mijn dochtertje ophalen. Om 10u30 kwam de suite aan voor een hapje en drankje en al wat foto's. Rond 11u15 vertrokken wij richting stadhuis (huwelijk om 12u) met kleine receptie en foto's van de suite. Om 13u was er dan de kerkelijke dienst. Aansluitend gingen we naar huis, waar onze ouders de kindjes in bed hebben gelegd, ook de kindjes van de suite (in totaal 8 zijn met hun ouders even naar huis geweest) en wij zijn dan verder foto's gaan nemen. Onze kindjes wilden absoluut het feest meemaken, vandaar dat wij opteerden om hen in de namiddag te laten slapen, waarna ze omstreeks 18u terug paraat waren voor ons avondfeest. Na de openingsdans van mijn man en mezelf hebben wij ook nog een dans met onze kindjes gedaan (dat vond iedereen ook geweldig om te zien) Daarna zijn onze kindjes naar huis gegaan (dit was omstreeks 22u45) Een half jaar na onze grote dag spreken zij er nog elke dag over, dus volgens mij vonden ze het wel heel leuk om dit allemaal met ons te hebben mee mogen maken. Wij hebben dan ook getracht om hen zoveel mogelijk bij alles te betrekken, uitnodigingen, misboekje voor kindjes e.d. Ook voor ons gaf het een meerwaarde aan onze dag.
Groetjes Vicky
|
|
wendy
24-5-2014
|
30-5-2013 15:31:09
hallo,
Dank jullie wel voor de reacties,
Dat geeft me weer een nieuwe kijk op de planning :-)
@ mieke, gaan u kleintjes niet meer tussendoor effe slapen? dat krijg ik niet klaar met de kleinste, die slaapt nu soms nog 2x .
@ Vicky, ik denk dat ik een beetje van u planning ga overnemen foto's trekken voor de trouw, is misschien wel een goed idee, (ook propere kleding) dan onstaat er tussen 15.00u en 17.u een rustig moment (is wel receptie voor de suite) zodat iemand de kindjes even kan slapen leggen. (afstand zaal en thuis = 2 min wandelen ) dan zijn die terug fit voor rond 17.00u aan tafel te gaan. en rond 20.30 mee te dansen. Die dans met de kindjes ga ik ook onthouden, daar mijn papa er niet meer is , en de vader dochter dans ,daar had ik nog geen alternatief voor, (is voor mij al zo een moeilijk moment,= groot gemis) ja met de kindjes, dat lijkt me wel wat :-) heb jij nog voorbeelden, of foto's van jullie misboekjes en uitnodigingen... beetje kindvriendelijke inspiratie opdoen :-)
alvast bedankt :-)
groetjes
|
|
wendy
24-5-2014
|
30-5-2013 15:56:53
oeps mail adres vergeten te geven
wendy.daniels@telenet.be
;-)
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
30-5-2013 16:58:40
Hier 2 kids van 2.5 en 5....
9u vertrekken om foto's te gaan trekken ondertussen komt suite al bij elkaar bij mijn ouders Na foto's gaan wij ook naar daar. 11u30 gezamenlijk vertrek naar gemeentehuis 12u gemeentehuis + receptie 14u viering 16u diner met de suite Wanneer kids hier moe worden na het eten, worden ze opgehaald door de dochter van onze onthaalmama waar ze blijven slapen. 20u start fuif
groetjes
|
|
mieke
8-6-2013
|
31-5-2013 6:42:44
Dag Wendy, Ik neem een buggy mee en de kinderen slapen daar ook in, ik heb een dubbele buggy waar ze eventueel allebei in kunnen slapen. gr mieke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|