Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk krap

30-5-2013 15:14:36
vandaag men jurk gaan halen, ze was de vorige keer erg krap. Ik was niet bijgekomen dus ik tref geen schuld. Nu had ze het wat verwijd maar nog steeds vind ik dat ze redelijk strak zit aan men maag. Ik had een shapewear aan en nu denkt ze dat en een shapewear en een hoepelrok en de jurk teveel is dus ze raad me aan dat ik men shapewear uit laat omdat alles dat toch omhoog getrokken wordt. Wat ben ik verdrietig... Er is niks meer aan te doen.

inge
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1163

viki
18-10-2013
 Meld misbruik30-5-2013 16:00:45

Dag Inge;

Het is misschien een tip;

Ik heb een tijd geleden een fruitdieet ( crashdieet ) gevolgd.
In een week tijd was ik 6 kg kwijt.
Je begint dag 1 met enkel appels en peren,
dag 2 was appels , peren en appelsien,
iedere dag komt er een stuk fruit bij

Het is wel zaterdag al, maar miss dat je hiermee toch nog een kilo kunt afvallen
wel rijp fruit nemen ( voor de darmen )

succes

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 16:07:33

Heb je het kleed al zonder shapewear aan gehad? Misschien zit het dan idd beter?
Een crash dieet zou ik echt niet doen; je hebt nu waarschijnlijk al stress en je weet nooit wat voor effecten dat heeft. Je moet je niet flauw voelen op je grote dag. Natuurlijk op je eten letten kan geen kwaad! Drink vooral veel water. Zie dat je dingen eet die licht verteerbaar zijn en je buik niet doen opzetten.

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik30-5-2013 16:58:54

Viki, kan je dit dieet eens doormailen aub? stijn.kindt1@telenet.be

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 17:53:01

Shapewear vind ik een zaaaaaalige uitvinding, maar ik kan het geen hele dag volhouden. Bij het eten krijg ik last. Ik wou het ook eerst dragen onder mijn jurk maar bij mijn pasbeurt viel het mij op dat de jurk eigenlijk op zich al mooi afkleedt. Dus ik ga het toch maar uit laten. Bij 'n gewoon kleedje kan je dat makkelijk in de toiletten nog uitspelen als 't begint te irriteren, maar bij een trouwjurk is dat wat lastiger :-p
Lijkt mij ook raar dat de verkoopster eigenlijk oordeelt dat de shapewear je jurk te strak zou maken. Oke het is een extra laagje, maar als ik zie welk effect het op mij heeft, dan denk ik dat dat extra laagje stof ruimschoots gecompenseerd wordt door de "onzichtbaar geworden kilo's" :-D
Probeer je jurk nog eens met en eens zonder, dan merk je het zelf wel wat het beste zit.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik30-5-2013 18:09:34

Op Jessie haar raad kan je betrouwen ;)

inge
1-6-2013
 Meld misbruik30-5-2013 18:40:29

ik heb het net eens zonder shapewear gepast, het is wel iets beter maar we hebben dus gemerkt dat ze gewoon een maat kleiner is!!! ik ga nu toch maar s'avonds een andere jurk in reserve houden als het echt niet meer te houden is. Ik drink hier nu heel veel water. Het zal een dag zijn dat alles spant maar wie mooi wilt zijn moet lijden zeker?

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik30-5-2013 20:04:25

Ik had hetzelfde probleem. Ook afgevallen sinds de eerste keer dat ze mijn maten hadden opgenomen, en toch zat de jurk te strak. Bij mij werd het wel beter als de jurk iets hoger werd getrokken, maar toch heb ik de avond zelf last wat last gehad. Een trouwjurk is klaarblijkelijk niet bedoeld om gemakkelijk te zitten...

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik30-5-2013 20:23:15

Ik zou toch ook verdrietig zijn moest mijn jurk te hard spannen. Zo kan je zelf toch ook niet ontspannen. Ik krijg trouwens buikpijn als er iets te hard spant rond mijn buik.

Wat gaf de winkel dan als reden waarom hij zo smal is gemaakt. Ik zou er toch niet zo snel vrede mee nemen.

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik30-5-2013 20:53:00

voor deze reden heb ik men jurk over 2wkn al gehaald en pas ik ze nog eens een week voor de trouw zodat as ik nog wat zou verdikken of vermageren er nog iets kan aan gebeuren maar as je ziet dat het een maat kleiner is zou ik de winkel wel gebeld hebben en dat ze moeten zorgen dat je kleed in orde is al moesten ze een nachtje doordoen je betaald er tenslotte genoeg geld voor

Mieke
12-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 21:14:41

vind het erg voor je en zou inderdaad de winkel niet verlaten hebben voor het goed zit, een trouwjurk kost meer dan genoeg.hoop allersinds dat het goed komt voor je, succes

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik31-5-2013 9:52:00

Oh nee, zo erg! Maar, onlangs is er ook een koppeltje getrouwd en de bruid vertelde mij dat ze bij haar laatste pas haar kleedje niet meer dicht kreeg. Ook zij trof geen schuld, want ze was niets bijgekomen. De mevrouw van de winkel vroeg dan of ze ongesteld was of moest worden en idd, dat was het geval... En daardoor was het alsof de jurk plots 'te klein' was... Misschien ook het geval bij jou? :D

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik31-5-2013 10:06:03

@viki
Kben trouwens ook wel eens curieus naar dat fruitdieet :D
Is het mogelijk om het ook eens door te mailen naar mij, aub?
deborahverhaeghe10@hotmail.com

Alvast bedankt.

Grtjs

Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik31-5-2013 13:11:15

@ viki

kan je dat fruitdieet ook eens naar mij doorsturen ? :)

naomi_vanm@hotmail.com

Al bedankt op voorhand :D

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info