Terug naar overzicht
Mijn internetverbinding viel net uit bij het toevoegen van het bericht. Vandaar tweemaal toegevoegd. Sorry!
Ik trouw over 800 dagen en geef elke dag een kaartje (handgeschreven) met een reden op waarom ik van hem hou, ik heb er ondertussen al voor tot in november dus ik heb er ook al een boel. Ik ben er vandaag mee begonnen en het is een mooie manier om af te tellen. Hij zegt nog niet te weten of hij ze zelf in een boekje gaat kleven of in een vaasje gaat bewaren .
ik heb een boekje gemaakt via het kruidvat... eigenlijk een soort fotoboekje maar dan nu met wat meer tekst in en af en toe een foto... heb het mooi gevuld gekregen met 145 redenen waarom kk van hem hou :) ik heb op elke dubbele blz 4 redenen getypt.Veel succes er mee!
ik volg even mee ik moet er ook nog 25 hebben
Heb hier ook eens van iemand gelezen dat ze gewoon allemaal in een vaas had gestopt en dat hij er dan alle dagen 1tje mocht uit halen... Dan kan je ze achteraf nog altijd in een boek plakken. Mss nog net persoonlijker omdat je het dan zelf schrijft.. En hij ze dan niet allemaal in één keer moet lezen een er nog 101 dagen deugd van heeft....Liefs Caroline
Ik heb laatst een foto gezien van iemand die ze op speelkaarten had afgedrukt/gekleefd (kon ik niet zien op de foto) en dan het kaartspel haat samengebonden met 2 ijzeren ringen. Klinkt misschien lelijk hoe ik het nu beschrijf maar eht was echt mooi! (Je hebt natuurlijk wel maar 52 redenen nodig)