Terug naar overzicht
Dag Ellen,ik ben er ook eens naar een trouwfeest van mijn nicht geweest, en wist pas midden in de nacht dat er nog een ander trouwfeest aan de gang was, en dat omdat ik toevallig eens naar buiten moest. Helemaal geen last van gehad dus! Ik zou er niet over inzitten hoor ;-)GroetjesNele
Dag Nele,En was het eten lekker?? En de bediening enzo? stond de muziek niet te stil, want daar heb ik ook wat schrik voor aangezien het in het centrum van Aalst is..Ik maak mij misschien veel teveel zorgen maar ja..grtjs.
Ellen,Ik heb toen ook op je berichtje geantwoord. Je mag gerust op beide oren slapen wat de Carlton betreft. De ontvangst en het eten zijn er super. En de zalen storen elkaar zeker niet. Toen wij er de laatste feest waren, was er in ieder geval voldoende ambiance. Dus zeker geen probleem met de muziek! Slaap maar op je beide oren.Els22/09/2007
Hey,Ik ben ooit naar een Galabal geweest in Salons Carlton.Voor de muziek moet je geen zorgen maken. De muziek is even luid blijven spelen. En als je buiten ging, hoorde je het niet eens dat er binnen muziek aan het spelen was ;)Groetjes,Christine
Heyik antwoordde toen ook op je berichtje ;-) je moet je inderdaad geen zorgen maken dat jullie of jullie gasten last gaan hebben van een ander feestnog veel plezier met het voorbereidensas 677