Terug naar overzicht
Hallo Sabine,In Dendermonde zijn er 2 hotels te vinden : nl. City Hotel Oude Vest Dendermonde en Wets Hotel Hoofdstraat AppelsgroetjesPat010607
Hoi SabineOok in Aalst heb je verschillende toffe hotelletjes, en Hof Ter Meyghem ligt nu ook weer niet zover van Aalst hé... Het Keizershof-hotel in Aalst schijnt heel mooi te zijn en recent is er iets buiten Aalst (bijna aan de oprit van de E40) een Ibis-hotel geopend.Hopelijk ben je iets met deze informatie en vindt je een romantisch hotelletje om je huwelijksnacht door te brengen.Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen, ilse (18.08.2007)
In Aalst zijn er inderdaad veel hotels. De hotels dat ik tot nu toe ben tegen gekomen liggen tussen de 2 en 10 km van de zaal. Hoe doen jullie dat dan: nemen jullie een taxi tot aan het hotel, gaan jullie te voet, of vraag je aan iemand om tot op het einde te blijven en u te brengen? Het is wel zo dat er verschillende familieleden gewoon geen zin hebben om bob te zijn en dus ook in de buurt willen blijven slapen. Dus zullen we met verschillende zijn dat naar dat hotel moeten... GroetjesSabine
Hallo SabineIk weet uit ervaring dta er niet veel hotels zijn in de buurt van Dendermonde zelf, kijk's naar de boskeshoeve in Buggenhout, is er vlakbij en ze hebben een 7-tal kamers als ik me goed herinner. We zijn uiteinlijk dichter bij de kerk en huis gaan zoeken ipv bij de feestzaal, we hadden 25 kamers nodig voor mijn buitenlandse familie.Succes met je zoektocht.GroetjesVanessa
Hallo,Begin mei opent in Dendermonde-centrum een Bed&Breakfast met 3 kamers. Ik heb de plannen al gezien en het belooft de moeite waard te zijn. Interesse? Mail me en ik geef de gegevens door.karlien_busschaert@hotmail.com