Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een echte bridezilla!

30-5-2013 18:37:12
Nog 78 dagen te gaan en ik word echt gek.. :-(

Ik twijfel over alles.. maar echt over alles.
Het moet echt de mooiste dag worden, maar heb al zoveel pech gehad dat ik nu ook bang word dat er dingen gaan mislopen :-(

Ik sta op met onze trouw en ik ga er met slapen!
Voor mijn familie en vrienden is dit niet meer leuk dat ik zo gespannen ben.
Bestaat er zo niets tegen? :-) iets om te ontstressen?

Wil het niet zo ver laten komen dat de mensen mij echt irritant gaan vinden, en normaal ben ik zelf een rustige persoon dus ik denk dat ze van mij wel verschieten met momenten :-/

Dinsdag moeten wij onze ondertrouw gaan doen, daar kijk ik echt wel naaruit :-) zo word het wel echt nu :-)

Hopelijk krijg ik niets aan mijn hartje tegen dan... en kan ik rustig worden.

jill
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 873

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 20:50:29

Misschien moet je wat loslaten dat het echt de "mooiste" dag "moet" worden. Dat legt een enorme druk. Heb daar soms ook last van. Ik wil onze bbq buiten kunnen doen, anders lijkt mijn dag niet meer zo ideaal op onze locatie. Maar aangezien het weer geen factor is die je in de hand hebt...
Als ik dan denk, het wordt sowieso wel leuk. En denk aan de dingen die ik wel zeker zal hebben, word ik wel een beetje rustiger. De essentie voor mij is het trouwen op zich en een leuk feestje en dat zal er wel zijn. Ookal heb ik ook mijn portie tegenslag al gehad tijdens de voorbereidingen...

kelly
6-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 22:04:54

Ja ik ken dat heb ook al veel tegenslag gehad en zit zelfs zo even in en diepje .maar ik moet het ook los laaten en trek het mij niet meer aan het is onze trouw.maar makelijk is het zeker niet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...