Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Parker balpen

30-5-2013 18:41:31
Dag bruidjes,
Mijn mama had hier iets leuk gelezen. Van parker balpennen te laten graveren....
Maar nu vraag ik mij af wat dit kost??? Heb al wel eens rond gekeken maar niet meteen gevonden.. Alvast bedankt voor de reactie...
Liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 752

jessica
17-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 19:04:33

hallo
op brianto.be vindt je die.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 19:47:15

Hoi Caroline,
wij hebben die voor onze getuigen te vragen, parkerpennen besteld via www.penshopbelgie.be
We zijn heel tevreden over de service.
Je hebt parkerpennen, gegraveerd en geleverd vanaf 8.95 euro per stuk.
Je kan kiezen tussen links en rechtshandig.
Als het jullie bedoeling is dat jullie getuigen met de pen tekenen, vermeld wel bij de opmerkingen dat je graag een zwarte vulling hebt want sommige gemeentehuizen, stadhuizen vragen met de zwarte kleur te tekenen.
Als bedankjes de avond van ons huwelijk geven wij bedrukte pennen (goedkope) en die komen van www.gullegever.nl ..
Van deze site zijn we ook supertevreden.
Hopelijk heb je hier iets aan ;-).
Groetjes

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 21:21:02

Hier ook tevreden van penshopbelgie. Mooie pennen, netjes gegraveerd en aan huis geleverd voor weinig geld.

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik31-5-2013 7:37:19

ik heb die ook bij penshopbelgie besteld.
geloof dat ik er 6 had voor een 100 EUR.
parker balpennen.

Groetjes
Charmy

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik31-5-2013 7:38:31

bij Eurogift hebben wij voor al onze gasten van het feest ook nog eens goedkope balpennen laten drukken. dit kwam om 0.17 Cent per balpen :-)
met onze naam - datum en logo. Je moet er dan wel 500 bestellen.

Mrs
28-6-2014
 Meld misbruik31-5-2013 9:28:51

Hallo Caroline

Wij hebben onze 3 getuigen (mijn zus en m'n verloofde zijn 2 broers) ook gevraagd met een Parker pen (zwarte vulling) en hebben per pen zo'n 22 euro betaald. Met de gravering kwam het op 27eur per pen. Niet heel goedkoop, maar prijs kwaliteit zeker ok :)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...