Terug naar overzicht
hallo op brianto.be vindt je die.
Hoi Caroline,wij hebben die voor onze getuigen te vragen, parkerpennen besteld via www.penshopbelgie.beWe zijn heel tevreden over de service.Je hebt parkerpennen, gegraveerd en geleverd vanaf 8.95 euro per stuk.Je kan kiezen tussen links en rechtshandig.Als het jullie bedoeling is dat jullie getuigen met de pen tekenen, vermeld wel bij de opmerkingen dat je graag een zwarte vulling hebt want sommige gemeentehuizen, stadhuizen vragen met de zwarte kleur te tekenen.Als bedankjes de avond van ons huwelijk geven wij bedrukte pennen (goedkope) en die komen van www.gullegever.nl ..Van deze site zijn we ook supertevreden.Hopelijk heb je hier iets aan ;-).Groetjes
Hier ook tevreden van penshopbelgie. Mooie pennen, netjes gegraveerd en aan huis geleverd voor weinig geld.
ik heb die ook bij penshopbelgie besteld.geloof dat ik er 6 had voor een 100 EUR.parker balpennen.GroetjesCharmy
bij Eurogift hebben wij voor al onze gasten van het feest ook nog eens goedkope balpennen laten drukken. dit kwam om 0.17 Cent per balpen :-)met onze naam - datum en logo. Je moet er dan wel 500 bestellen.
Hallo CarolineWij hebben onze 3 getuigen (mijn zus en m'n verloofde zijn 2 broers) ook gevraagd met een Parker pen (zwarte vulling) en hebben per pen zo'n 22 euro betaald. Met de gravering kwam het op 27eur per pen. Niet heel goedkoop, maar prijs kwaliteit zeker ok :)Groetjes