Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een gelukkig bruidje!!

30-5-2013 18:54:15
Goeieavond iedereen,

Wat ben ik zooo gelukkig!!

Dinsdagavond hebben we de enveloppen besteld (we wouden geen witte) en vandaag zijn ze afgeleverd bij de buren, ik heb ze nu net ontvangen en ze geven net dat ietsje meer!

Gisteren zijn we de ringen mogen ophalen en ze zijn echt prachtig!! Het was niet zeker of de mijne kon gegraveerd worden wegens te weinig plaats maar het is dus wel gelukt! Bij mij staat er J - N 27-09-2013 en bij mijn verloofde staat er N - J 27-09-2013

Daarbovenop hebben we gisteren de proefdruk van onze uitnodiging nog eens ontvangen en deze is gewoon helemaal wat we wilden! We kunnen ze dus bestellen en eind juni gaan ze de deur uit!

En sinds vandaag is mijn stage gedaan, nog wat presentaties en examens en ik ben school af!! Wat kijk ik er naar uit om te gaan werken en me volledig bezig te houden met de trouw!

Mijn verloofde is nu op citytrip naar Milaan met zijn mama, ze wou nog een laatste keer mama-zoon moment :-)

Nu ben ik enkel nog in afwachting op mijn tiara die ik via Lemony heb besteld, degene via Light in The Box is maar brol en was met een kam...

Ik wou dit gewoon even meedelen!

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 616

candy
20-7-2013

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik30-5-2013 23:05:19

Oei oei, je trouwt een dagje vroeger en tov u heb ik nog zoveel te doen! :s

Wij gaan zaterdag de ringen bestellen... de uitnodigingen maak ik zelf en ik moet ze eens afdrukken om te kijken of het klopt.
Dan nog schoenen, juwelen, lingerie, visagisten, kapper... :s

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...