Terug naar overzicht
Verschrikkelijk nieuws! En waarschijnlijk niet zien aankomen? Probeer er niet teveel aan te denken en toch nog te genieten van de laatste voorbereidingen. En hopelijk vind je vlug ander werk!Veel sterkte!
Niet fijn! Je bent de laatste tijd niet de enige die zo'n slecht nieuws krijgt. Laat het even bezinken en dan vol goede moed verder. Veel succes!
Oei, en op staande voet?Ze hebben dan toch een reden, anders mag dat niet hoor!
Oh nee, zo erg! De laatste tijd zijn er toch redelijk veel bruidjes net voor hun trouw ontslagen hé!Nu kun je jou volledig concentreren op uw huwelijk en erna weer volledig invliegen en werk zoeken... :D Succes!
Ben je om dringende reden ontslagen, of opgezegd met onmiddellijke ingang en dus met een opzeggingsvergoeding? Want als het geen van beide is, moet de werkgever een bepaalde termijn respecteren! (ik hoef het trouwens niet te weten hoor, maar wil maar zeggen dat je je best even informeert!)
Oh meid toch, Lees het nu pas. Dikke knuffel!!!!!
Oh dat is echt zo niet leuk !!!Heb het eind maart ook meegemaakt en na 2 maandjes thuis kan ik gelukkig zeggen dat ik maandag terug start ook al is het maar tot eind augustus het is werk. Probeer het positief te kijken ( het is wel heel moeilijk I know) kijk of er interessante vacatures zijn solliciteer en spendeer je vrije tijd aan de laatste voorbereidingen voor jullie dag. Misschien nog kleine DIY details die je nu kan doen?Veel sterkte en neem wat tijd voor jezelf en je zelfvertrouwen xx
Oei , dit is zeker geen leuk nieuws .. maar weet je op de 29e juni zal de zon schijnen en zal je al die zorgen vergeten .. :-) Succes nog me de voorbereidingen .. wij trouwen ook die dag ..