TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
30-5-2013 22:49:29
hou er rekening mee dat je, als je ineens lange nagels wil, voor acryl of gelnagels zal moeten gaan en dat dit nadien je nagels ook fragiel maakt. Je moet ze dan een tijdje goed verzorgen nadien. Maar daarmee kan je heel mooie french manicure nagels hebben (zo met een wit randje) - als je het natuurlijk wil, kan je ze laten rondveilen (dus niet zo hoekig) - vind ik heel mooi en toch natuurlijk! ikzelf had altijd acryl, fijn verzorgd en geen last van nagellak die af zou gaan of niet...
als je de lengte van je nagels best ok vindt, kan je ze laten lakken met een gellish nagellak. Dit is een nagellak die niet zo snel afgaat als gewone nagellak!
|
|
Shana
3-8-2013
|
30-5-2013 23:13:43
Nadia heeft gelijk.... Ik doe toevallig Gellish nagellak...Heel natuurlijk...interesse? stuur me een privé-berichtje... veel succes xx
|
|
britt
31-8-2013
|
31-5-2013 7:41:02
Gelnagels e.d. zijn zeer mooi, maar ik vind het zelf leuk om op de dag van mijn huwelijk herkenbaar te zijn. Het is een raar zicht om steeds korte nagels en naturel rond te lopen en dan ineens lange opvallende nagels te hebben, niet?M.a.w. je nagelriemen e.d. laten verzorgen en je nagels door een styliste zoals Shana laten verzorgen is dan zeker de moeite. Enkel door te vijlen en een mooie egale naturelle kleur krijg je ook een fantastisch resultaat. Zonder dat je nog maanden na je huwelijk met broze nagels zit. Koop bij de styliste een potje nagellak, dan kan je uw nagels tijdens de huwelijksreis nog zelf onderhouden... Indien je er zelf anders over denkt, moet je het anders eens tijdens een weekend laten testen en zien hoe je u er bij voelt. Een weekendje naturel onderhoud en een weekendje gelnagels.
|
|
krista
9-8-2013
|
31-5-2013 8:03:56
Hey Evy, Ik moet voor mijn werk ook altijd korte nagels hebben. Nu is mijn schoonzusje (die gel en acrylnagels zet, en ik weet niet wat er nog allemaal bestaat...) mijn nagels komen lakken met n felle kleur, die matcht met mijn lippenstift die de visagiste gaat gebruiken op onze grote dag. Nu loop ik hier toch heel fier rond zeker met (stomme) nagellak rond, voor mij is dit zeer speciaal, het is zeker 10 jaar geleden dat ik nog gelakte nagels heb gehad. Dus voor mij geen gedoe met gelnagels of dergelijke, voor mij zijn gelakte nagels al heel speciaal zonder dat ik er hinder van ondervind. Dus ik denk dat dat mss voor jou ook zo gaat zijn. Succes ermee ;-).
|
|
Bea
6-7-2013
|
31-5-2013 8:46:20
Ik gebruik ook zelden nagellak en heb ook vrij korte nagels. Vorig jaar heb ik met een groupon bon al eens gellac (hetzelfde als gellish) geprobeerd. French en met een plaksteentje op de nagel van de ringvingers met 2 fijne streepjes. Dat was heel mooi. Ik ben blijkbaar wel een enorme prutser want ik heb het er daarna allemaal afgepeld gekregen. Ik ga dus nu maar één dag voor de trouw mijn nagels doen! Ik heb sandalen dus ik ga nu ook mijn tenen met gellac laten doen. Als je niet gewoon bent om zelf te lakken zou ik dat niet zelf doen. Bij mij vind ik dat toch nooit zo mooi gedaan of ik moet voor transparant gaan.
|
|
Eline
20-7-2013
|
31-5-2013 16:59:47
Ik ben nu reeds enkele maanden begonnen met gellish nagels. De eerste keer met tips (verlenging van de nagels) omdat ik op mijn nagels beet en ze té kort waren. Maar nu is het ondertussen de 3de keer dat ik opnieuw ben gegaan en het is nu op mijn echte nagels. Ik doe elke keer french (wit randje) met een klein sober fantasietje op mijn ringvinger en dan kies ik de dag voor de grote dag wat ik uiteindelijk wil voor op D-day. Ik ben er heel tevreden over. OK, je moet je nagels wel verder goed verzorgen als je het maandelijks veranderd zoals ik en dan opeens ermee gaat stoppen, maar ik vind het zo mooi! En... ik bijt nu ook niet meer op mijn nagels
|
|
Kimberly
30-8-2013
|
2-6-2013 11:04:43
Hoi Evy,
Ik werk zelf ook in de zorg, en ook daar moeten de nagels kort en absoluut geen nagellak. Als mijn hoofd (afd) me er niet op aanspreekt doen collega's dit wel. Dus wat heb ik nu gedaan ik laat nu iedere keer gewoon gel over mijn eigen nagels erop doen en ik laat dit om de 3 a 4 weken weer opnieuw erop doen en dan tegen die tijd zijn me eigen nagels op een mooie lengte voor de bruiloft en laat ik er een scheve french op lakken. Ik heb namelijk gezien hoe het uitziet gel op eigen nagels en je ziet totaal niet of je hier gel overheen hebt. Het ziet meer uit of je gewoon wat glans op je nagels hebt. Dus daarvoor dat ik voor dit koos.
Groetjes
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|