Terug naar overzicht
Hey Vicky, welcome back !En wat een prachtige naam hebben jullie gekozen voor jullie dochtertje !De afgelopen maanden zijn dan precies niet helemaal rozegeur en maneschijn geweest voor jullie, maar ik ben er zeker van dat jullie volgende zaterdag zullen stralen als nooit tevoren, omdat jullie nu waarschijnlijk pas heel goed beseffen hoe sterk jullie liefde voor elkaar is.Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen en binnen een paar dagen is het eindelijk zove voor ons !Geniet ervan x
Dank je! Zijn zelf ook verliefd op de naam, maar nog meer op ons prinsesje! Vind jouw naam ook heel mooi en sjielk trouwens! Idd, zo is het maar net!! Jullie ook veel genot en hopend dat de weersvoorspellingen zo + blijven :-) Xx
Ah maar dat is niet mijn echte naam hoor :-) Ik ben "Jennifer" ssssst mijn naam is de moderne vorm van "Guinevere" (ɡwɪnɨvɪər) uit de Arthurlegende.Het weer ziet er alvast dik OK uit voor de komende week : 12 à 23 graden en licht bewolkt ! Succes nog x
wat een mooie naam voor jullie dochtertje!Ongeluk zit inderdaad in klein hoekje!Nu mag je aftellen naar jullie grote dag!
Wat een jaar!Geluk en ongeluk liggen dichtbij elkaar, dat hebben jullie aan de lijve mogen ondervinden...Laat het geluk nu maar de bovenhand krijgen! Op naar een mooie trouw en een nog lang en gelukkig leven!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje en ik vind het ook een mooie naam.Na tegenslag nu op weg naar een mooie trouw. Geniet ervan!
mooie naam voor jullie dochter en jullie zullen zaterdag stralen na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd e veel geluk samen
goh, ja, dat zal je inderdaad wel hebben wakker geschud... en goed dat je het ook met ons deelt, dan schudt het mee voor ons :-) blij dat alles nu toch OK is en dat je binnenkort helemaal gaat kunnen genieten, ook al is het een beetje anders dan je in gedachten had!!