Terug naar overzicht
een rumba?
Slow fox?
dan zou ik volledig voor de rumba gaan. Is langzaam en passioneel. Een ideale mix ;-) Maar dan zou ik toch wat lessen gaan volgen mocht je een leek zijn, dikwijls worden de passen tussen de tijden genomen en dat zorgt soms voor verwarring. Veel succes ! Neem in heer geval een choreo waar je rekening mee houdt welke kledij je aan hebt op de dag zelf !
Argentijnse tango vind ik toch ook een aanrader. Maar ookal al kan dat zeer simpel zijn, je man moet natuurlijk wel kunnen leiden en jij volgen... (zeker zo moeilijk in begin!)
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat jullie kennis is van dansstijlen en dergelijke. Misschien eens passeren bij een dansschool?mvg
Ik heb wel wat ritmisch gevoel maar ik vrees mijn toekomstige niet :)Maar ik heb wel nog geen ervaring met dergelijke dansstijlen.We zullen inderdaad eens langsgaan bij een dansschool.Ik ben benieuwd!
Als jullie geen danservaring hebben is een echte stijldans misschien niet echt aan te raden. Ik ben zelf geen al te goede danser en met een paar lessen zou ik zoiets alleszins niet vertrouwen. Het is ook geen zicht (vind ik dan) als je je tijdens je openingsdans zo hard moet concentreren op je passen dat je niet meer kan genieten van het moment. Misschien beter een slow met wat extra flair?
Ik ben het met Jente eens!Wij nemen een gewone slow omdat we echt niet willen pasjes tellen maar van het moment genieten.We gaan wel langsgaan in een dansschool gewoon om wat eenvoudige dingen aan te leren die onze slow wat extra flair geven. Maar zeker geen al te moeilijke dingen.Ik vind het veel mooier als je ziet dat men van het moment geniet dan dat je echt ziet te ze passen staan te tellen.Door de stress van de dag zou ik zeker ook stukken vergeten groetjes