Terug naar overzicht
Wij zitten een beetje met hetzelfde probleem: wij hebben al 3 kinderen, 8/11 en 4 jaar.Wie gaat ze bij ons aanbrengen?
Wij hadden twee bruidskindjes en ze hadden elk een bloem. Ik weet wel de naam van die bloem niet meer, maar het lijkt een beetje op een lelie, een grote witte bloem met een gele stamper die daar zo wat uitkomt. Wij hadden onze ringen op dat bloemblad gelegd,rond de stamper van de bloem, zodat die er niet konden afschuiven toen de bruidsmeisjes ermee naar voren wandelden.GroetjesEvelien
halloop een site een tof ideeetje gepikt.een beertje met een ringdoosje.veel succes met het zoeken.nog 134 daagjes
Wij hadden 2 bruidsjongetjes die rugzakjes van kipling (berenmodel, zo hadden ze meteen ook een knuffel) droegen. De ringen zaten erin.
hallo;wij hebben twee beertje van me to you (een bruid en bruidegom) en aan de voetjes ga ik een lintje hangen met de ringen aan.Ik kocht die beertjes in de Expo..Misschien is dit een tip voor jou.(van ons lopen er nog kleine kindjes voor: 4,3 en 1,3)..Veel plezier nog !
Wij hebben 2 bruidskindjes (4 en 6). Ik denk ook dat ik een beertje zal kopen voor hen en op een of andere manier de ringen aan de beertjes bevestigen. Misschien met een strikje rond het nekje. Ik denk er ook over om ze met een houten fietsje de kerk te laten binnenrijden.