Terug naar overzicht
Ik zou gewoon eens bellen om dat te vragen.Wij hebben dat ook nog eens gevraagd toen we hem tegen het lijf liepen op een beurs. Normaal verwittigen ze, maar eens bellen kan nooit kwaad.
wij trouwen 5 juli en gaan er dinsdag om... best eens mailen voor een afspraak!
Ik heb een mailtje gekregen deze week dat ze onze ringen morgenochtend komen brengen.Wij wonen vrij ver en deze dienst is gratis... Ben ook benieuwd! :)
ik dacht 4 weken voor het huwelijk dat ze klaar waren...
Wij hebben een maand voor de trouw zelf gebeld en toen waren ze klaar en mochten we er om. Dus best zelf eens bellen....
mailen of bellen, onze ringen komen ook van daar en zijn er erg tevreden van.zal blij zijn de ring te kunnen dragen :-)
hoi, ik heb een grote maand voor ons huwelijke een mailtje gestuurd.En inderdaad +/- een maand voor de grote dag mochten we erom.Ze zijn heel soepel in de afspraak maken voor het ophalen hoor.grtjs
Gewoon een mailtje en dan laten ze het weten :)Hebben wij deze week ook gedaan :)Wij hebben ze nodig op 13/09, op 19/03 zijn we ze gaan bestellen en normaal zouden ze half augustus klaar zijn. Nu zouden ze begin juli klaar moeten zijn...
Bij ons hebben ze ons zelf gecontacteerd (nog voor wij eraan dachten want het was ook een hele poos geleden). En vanochtend zijn ze langsgeweest om ze te leveren :))
Bij ons zijn ze ook gisterenochtend geleverd en ze zijn prachtig! Fede di Oro is super.