Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen Perles d'Amour

31-5-2013 18:52:26
Hallo , hier ben ik weer :D

Kent er iemand "Perles d'Amour ?
Heb deze gevonden op het internet maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken :)

Groetjes
Naomi

Naomi
22-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1172

evy

Meld misbruik31-5-2013 19:51:23

We hebben hier onze ringen twee maand geleden gekocht. We waren ook eerst zeer sceptisch (het feit dat het bij iemand thuis is en niet in een winkel leek eerst raar). Maar, uiteindelijk maakt dit weinig verschil. Aan de telefoon had hij gezegd om toch 4 uur te trekken om te passen omdat de collectie zo groot is. Vond ik overdreven, maar uiteindelijk hebben we er dan toch 3 uur en een half gezeten (en ik weet goed wat ik wil, dus het ging eigenlijk nog snel). Er zijn veel collecties van de "grotere" merken.... (Ines b., aurora design,...). De ringen bleven maar komen. Wel opgepast, de ringen voor vrouwen en mannen worden telkens samen gepresenteerd (wij hadden dit niet door, waardoor mijn vriend op het einde tot de conclusie kwam dat hij dus alle mannenringen ook had gezien, zonder het te weten). De prijs lag ook wel een pakje lager. We moeten nu nog wachten tot december om ze te gaan afhalen, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Service lijkt mij zeer goed, omdat hij gratis mijn verlovingsring zal herstellen, die moet vanachter een beetje dikker gemaakt worden.

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik31-5-2013 22:50:59

Ik had graag geweten waar jullie deze ringen zijn gaan passen?
Ik heb persoonlijk niet veel zin om het ganse land te doorkruisen...
Het exacte adres hoef je niet te geven, maar zou ik eventueel het dorp/gemeente/stad mogen weten?

Groetjes,

Margot

evy

Meld misbruik31-5-2013 23:03:01

Margot, het is in regio Antwerpen.

Liane
6-7-2013
 Meld misbruik1-6-2013 8:17:11

Wij zijn heel tevreden over de service. Hij neemt inderdaad echt zijn tijd, vraagt op tijd wat voor budget je voor ogen had en is goedkoper dan een andere juwelier. Inderdaad regio Antwerpen.

Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik1-6-2013 9:35:41

Bedankt voor de reacties :D

lore
10-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 8:40:51

wij hebben de onze daar ook gekocht,
ook met een raar gevoel naar daar gereden (voor ons was het niet ver dus we hebben het erop gewaagd) maar het is ons heel goed meegevallen, hij vroeg vanaf het begin naar ons budget, en alles wat daar boven viel, heeft hij niet laten zien, wat ook niet moet natuurlijk. maar omdat we er toch graag een paar wilde zien (we waren gewoon nieuwsgierig) heeft hij er wel een aantal laten zien :) hij geeft raad wat hij het mooist aan je hand vind voor mij en voor men vriend ( qua kleur dan) goud, zilver, geel goud,... na 3 uur ongeveer hadden we de onze gekozen, en konden ze op maat gemaakt worden, en na een aantal maanden (weet niet meer hoelang het duurde) mochten we ze gaan halen en ze waren prachtig, echt hoe we zou wilde hebben. wij zijn er super tevreden over.
veel succes bij het kiezen van jullie trouw ringen, het is zooo leuk :)

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik3-6-2013 20:58:42

Hey iedereen !
Super hard bedankt voor jullie feedback :-)
Aangezien ik zelf regio Antwerpen woon, denk ik toch ook dat we deze persoon eens zullen contacteren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al als een onmogelijke opdracht begon te ervaren. Iedereen is weg van de trouwringen van Fede di Oro maar ik kan er persoonlijk mijn ei niet kwijt :-(

We houden jullie op de hoogte ;-)

groetjes
xxx

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik27-11-2013 22:33:10

Ik ga ook eens naar Perles d' amour denk ik! Ziet er best fijn uit en heb ring gezien die ik mooi vind :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...