Terug naar overzicht
Een dikke proficiat!!! Leuke foto's, jullie zien er prachtig uit en stralen ;-)Geniet nu maar van het getrouwde leven.Groetjes Tinne
Mooie foto's van stralende genietende gezichten :-)
Prachtige foto's!!!! Jullie stralen allebei!!! Dikke proficiat!!!
Hele mooie foto's, prachtige locatie ook! Waar was dat precies?je bruidsboeketje is ook heel erg mooi.Proficiat! Geniet nog maar lang van jullie dag!
Ziet er heel mooi uit! De fotograaf kan er precies ook goed mee lachen met jullie lengteverschil ;) Geniet van jullie leven samen!
Super mooie foto's, Evelien! Iedereen zag er heel mooi uit! Je ziet dat je er echt van genoten hebt, op elke foto heb je een big smile op je gezicht!! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!
Proficiat en heel veel geluk gewenst!Mooie foto's van een stralend paar. Geniet ervan!
Mooi! Leuk kleedje en prachtig bruidsboeket. Ik ben ook benieuwd naar de locatie. Ik vermoed dat wij ook wel regen zouden kunnen hebben en gezien je feestzaal denk ik dat we van dezelfde regio zijn.
Super bedankt voor de leuke complimentjes!We hebben er inderdaad super van genoten!Ik was inderdaad ook héél blij met het mooie boeketje dat mijn lieverd heeft gekozen :).Onze fotolocatie is het Lauretum in Jabbeke.Eigenlijk gekozen voor de mooie tuin, maar gelukkig hadden ze ook een mooie binnenlocatie. :) Veel succes allemaal! grtjs
Lieve Evelien,Jullie foto's zien er fantastisch uit en stelt mij stiekem ook gerust...Mijn verloofde en ik schillen 30 cm en ik was bang dat dat hele stomme foto's zou opleveren maar als ik zie hoe fantastisch die van jullie zijn ben ik heel wat meer op men gemakDank je ;)
Dag Sarah!Ik had net hetzelfde probleempje, ik heb mezelf gekneld in schoenen met een hak van 11 cm. Het resultaat was nog een verschil van 30cm. (Hij is nl 1.97 en ik slechts 1.58). Maar ik ben inderdaad ook héél blij met het resultaat.De foto's tonen wie we zijn, soms op een grappige manier, maar ook wel geslaagd :).Héél véél succes met jullie huwelijk en met de fotoshoot :).
Prachtige foto's! Het zag er een TOP-dag uit ondanks de regen.Geniet nog maar lang na en proficiat!
Zo'n mooie foto's. Jullie zien er echt gelukkig uit samen. Een heel romantisch kleedje ook.Dikke proficiat met jullie huwelijk. Geniet er nog goed van na!
amai dat zijn prachtige foto's? Je voelt de warmte en liefde er van af stralen :-)
Heel mooi! Knap bruidje, echt een romantisch kleedje!!Je zag er super gelukkig uit, de glimlach op elke foto!!Geniet nog lang na!!Regen op je huwelijksdag brengt veel geluk nadien !groetjesSandra
Wow Evelien,ook hier het probleempje met het "hoogte-verschil". Ik ben 1m54 en mijn verloofde toch al gauw 1m85. Ik wil het dan ook maar gaan oplossen door mezelf te pijnigen met hoge hakken (wie mooi wil zijn, moet lijden ;-) ). Ben ik trouwens toch ook blij dat het zo'n mooie foto's kan opleveren !!!Jullie STRALEN echt!Geniet van het getrouwde leventje ;-)Groetjes,Margot & Loïc
Evelien, wat een natural beauty ben jij zeg. Zalige foto's op voor mij bekende plaatsjes (ben van Jabbeke). Super dikke proficiat en geniet nog lekker na!
Waauw wat een super leuke reacties! Echt tof om dit te lezen zeker nu we trg gaan werken en echt wel wat heimwee hebbben :) Veel succes en zeker aan alle mini-bruidjes in spe! X