Terug naar overzicht
HeyIk heb het zelfde probleem en heb het opgelost met etiketten te maken.Wel een mooi geschrift gebruikt en doorschijnende etiketten geen lelijke witte.Voor veel mensen is dat not done maar een lelijk geschrift is ook maar niks.Of je kan ook een slachtoffer vinden met een mooi geschrift.xxx
Bij mij heeft mijn zus, de getuige, de enveloppen geschreven... Zowel mijn man als ik hebben een oerlelijk geschrift:D
Of zo van die stickertjes met letters kopen, dat heb je in alle kleuren, lettertypers en het heeft wel een bijzonder tintje. Kruipt wel heel veel werk in, in het recht kleven en het zoeken van het juiste lettertje
Wij laten de enveloppen schrijven door de ouders, schrijven heel mooi en wij beide totaal niet! etiketten vinden wij absoluut niet mooi
Kirke waar heb je die dan gehaald? heb zo al wat op internet gezocht en vindt wel tips voor ze te maken met word, maar wij hebben geen mircosoft office dus genen word ook :sAlvast bedankt! :)groetjes
Wij zijn de etiketten gewoon bij AVA gaan kopen en er zat al een programma bij voor te downloaden.Wij hadden al een programma waar al onze adressen in zaten en die dan ook gebruikt.xxx