Terug naar overzicht
Hey Jill,Wij hebben vooral gekozen voor een cd en dan voornamelijk muziek van Bon Jovi, Celine Dion en Shania Twain.Als we namelijk een koor hadden waren we nog eens rond de 300 euro kwijt en dan nog iemand erbij die zingt reken dan nog maar eens 200 euro dus totale pakketje kerk 885. En daar had ik weinig behoefte aan. En de muziek wat we nu hebben is ook wel geheel onze stijl moet ik erbij zeggen.GroetjesKimberly
hey kimberlyik had ook shania twain op mijn lijstje from tis moment.Ik dacht dit te nemen als ik binnen kom samen met mijn papa. En dan moet ik er nog enkele vinden. ik dacht eerst bruno mars rest of my life te nemen. vind ik ook super mooi. Ik moet dinsdag mijn ondertrouw al gaan doen. Het is zo moeilijk! Weet trouwens niet hoeveel ik er ga nodig hebben. Dat zal ik dinsdag met de pastoor eens bespreken. Amai 885e om te trouwen in de kerk alleen al is veel geld zou ik er niet voor over hebben.
Wel, ik zit mijn hoofd daar ook over te breken. Wij kiezen een ceremonie zonder eucharistie, dus dat betekent toch een paar liedjes minder. Als ik dan nog iemand moet komen laten zingen, komt het misschien nog al duur uit.Ik weet dat ik iets klassieks wil als intrede en ook iets klassieks als uittrede. Dat zijn dus stukken die instrumentaal verlopen, dus piano of orgel. En ik heb bij de pastoor geinformeerd en er is een organist/koster in de kerk (en ik dacht dat je die er in principe bijkreeg - ik ga dat toch navragen), dus dan zou die het intrede-en uittredelied kunnen doen op orgel of pijporgel. Dat zou zeker niet misstaan.Dan zou ik nog een liedje willen gezongen, dus dat zou met een zangeres kunnen. En dan vraag ik me af of er nog ruimte is voor nog een liedje?Moet ik dan nog voor 1 liedje iemand komen laten zingen. Ik ben er nog niet uit, maar anderzijds wil ik ook niet te lang wachten als ik een vocalist wil, want zo dik gezaaid zijn die volgens mij ook niet.
Hey Jill,Pff 885 euro dat is behoorlijk veel. En inderdaad Shania Twain From this moment hebben wij ook gekozen als ik met me vader door het gangpad loop. Er zijn gelukkig niet zo heel veel liedjes wat wij mogen hebben 6 in totaal dus echt heel veel zoeken hebben we niet hoeven te doen. En ik moet zeggen mijn partner en ik hebben nogal wat met de betekenis in de liedjes zoals die dan van Bon Jovi en Celine Dion dus het viel allemaal wel mee.SuccesGroetjes
Ik vind persoonlijk dat live muzieke in de kerk wel héél tof is. Het geeft je viering tochiets extra. Maar iedereen maakt voor zichzelf uit of hij of zij het geld waard vindt. Hoeveel geven jullie aan de pastoor? Ik heb begrepen dat ge dat kunt kiezen, maar heb geen idee van de grootte van het bedrag..alvast bedankt!
ik zal jouw man zijn van Raymond van het groenewoud vinden wij een heel mooi nummer.
wij moeten 125e aan de pastoor geven... en over al de rest ben ik nog aan het twijfelen :-)