Terug naar overzicht
hallo, Ik zelf heb daar geen ervaring mee , maar naar het schijnt bespaar je er wel uit. Zij zoeken alles grondig uit. Natuurlijk moeten zij ook betaald worden hé. AbsolutE schijnt goed te zijn. Ik ben zelf nogal iemand die niet graag iets uit handen heeft, en wil alles zelf doen zonder enige hulp. Ik hoop dat ik het me niet ga beklagen ;)
ja ik ben ook zo :-)Maar het word me zo een beetje te veel :-( Mijn partner vind altijd alles goed wat ik wil of doe...... dus daar heb ik geen grote hulp aan.. en ben bang dat ik die dag te veel stress ga hebben of alles wel goed gaan verlopen!
Wij hebben Kim genomen van absolutely fabuleus. Een super meid!! Ik zou niet weten wat ik moest doen zonder haar. Hieronder haar website waar je haar contactgegevens kan terug vinden. http://www.absolutelyfabulous.be
Misschien als het om de dagplanning alleen gaat, dat je misschien toch gewoon al gebaat bent met een ceremoniemeester. Als je een goede ceremoniemeester hebt, dan kan die jouw toch veel info doorspelen en misschien is dat ook voldoende. Ik denk alleszins dat het een pak goedkoper zal uitkomen als een weddingplanner. Volgens mij is een weddingplanner gewoon de Amerikaanse versie van een ceremoniemeester.Volgens mij ga je toch je feestzaal en dergelijke toch zelf zoeken. Of laat je dat over aan een weddingplanner? Of wil je er zoiets speciaal en tot in de puntjes uitgewerkt thema van maken, dan is het natuurlijk beter om een weddingplanner in te schakelen. Maar ik zou toch ook mijn licht eens opsteken bij een goede ceremoniemeester. Veel succes!
Wij hebben Brigitte Kater van Perfect Celebrations, maar enkel voor de dag zelf, dus als ceremoniemeester. Maar zij kan ook als weddingplanner ingehuurd worden.Zie www.perfectcelebrations.be Veel succes,Heidi
Hoi Jill, Steek je licht eens op bij www.allegebeure.be .Succes!Roeland Van de Velde---
Wij hebben ook Kim Van der Heyden genomen! Ze regelt echt alles tot in de puntjes en maakt een draaiboek op waarin echt de kleinste details vermeld worden. Daarnaast geeft ze ook leuke tips voor de verdere inkleding van het feest en dergelijke. Echt een aanrader! http://www.absolutelyfabulous.be