Terug naar overzicht
Hoi Alexandra,Ik heb ook rondje Limburg al gehad over de bruidsschoenen en bijna alle winkels wel gehad, het enige nadeel was steeds of een te hoge hak ( waarop je toch wel van 8 of 9 uur in de ochtend tot zo'n 02:00 uur s'nachts op moet lopen of schoenen wat gewoon pijn doen door randjes. Uiteindelijk heb ik gekozen voor internet shopping en ben ik uitgekomen bij Brandos die tevens ook niet al te duur is en de schoenen zaten meteen heel lekker. Dus ik zou zeggen probeer het je hebt niks daarbij te verliezen want retour zenden kost je niks.GroetjesKimberly
Mijn schoenen (parelkleurige pumps van Nina Fiarucci) komen van bij Koonings in Deurne (Nl, dicht bij Eindhoven). Weet niet of dit voor jou erg ver is, maar als je weet wat je wil kan je altijd eens bellen om te vragen of ze jouw schoen er hebben. Enig minpuntje aan het merk is dat de schoenen erg smal zijn en wel degelijk goed ingelopen moeten worden. Weet ook niet of ze er heel veel verschillende schoenen hebben, want ik wist wat ik wilde en heb niet veel schoenen moeten passen.
Thanks ladies!Brandos had ik ook al ontdekt, en had deze namiddag een bestelling van 10 paren gedaan, dan kan ik heel op het gemakje thuis passen en vergelijken Het probleem is echter dat ik nu een deel schoenen besteld heb die officieel 'wit' zijn, terwijl mijn kleed ivoor is. En dat parelmoer dat ze bij Luca Renzi hebben, past daar perfect bij, dus vermoedelijk dat van Nina Fiorucci ook. Goede tip echter dat de schoenen heel smal zijn, want ik heb verschrikkelijk brede voeten. Misschien dus toch niet helemaal mijn ding...Ik zal eerst de bestelling eens afwachten. Maar alleszins al enorm bedankt voor de tips!Groetjes!
Hey Alexandra,Mijn schoenen komen ook van bij Brandos... Ik heb ook een ivoor kleed en ik heb dus cremekleurige schoenen genomen. Ik vermoed dat ze er op passen maar ik ga 14 juni mijn kleed nog eens gaan passen (zal mss wel nog pasmodel zijn maar ja dat stoort me niet) om te zien of de lingerie en schoenen erop gaan. Ik denk wel dat wit en ivoor niet zo goed gaan passen, van kleur mss wel maar het zal lijken of je kleed vuil is bij zo witte schoenen... is volgens mij idem met het hemd van de man, jouw kleed ivoor en de man zijn hemd wit dan is het precies of je kleed vuil is volgens mij... Daarom heeft mijn lieverd een ivoor hemd genomen :-)
Het is natuurlijk wel heel ver rijden voor jou , maar bij Gabrielli in Roeselare hebben ze een enorme keuze bruidsschoenen !
Ik heb er van elsa coloured shoes, die hebben ze in de meeste bruidswinkels, ook in ivoor...
Sorry, ik was weer te snel, die wil je ni
Ik heb er van Shoe discount voor maar 20 euro en ze zitten wel goed eigenlijk.. Het zijn wel witte, en mijn kleed is eigenlijk niet wit.. Maar toch stoorde het niet hoor bij de 1ste pas.. Je ziet je schoenen niet bij een lang kleed.. En als je ze toch even ziet valt het eigenlijk niet meteen op..