Terug naar overzicht
leuk ik denk dat ik hetzelfde zou doen wij mogen onze ringen deze week halen ben is benieuwd hoe ze gaan zijn geniet er nog van van je geheimpje ;-)
Ik heb de mijne in huis van gisteren en heb ze toch ook al gedragen! Ik draag eigenlijk al jaren geen ring en moet er nog wat aan wennen om er terug een te dragen maar mooi vind ik ze wel...
haha, dat klinkt heel gekend in de oren.....bij mij heeft mijn toekomstige de ringen stevig ingepakt zodat ik het mooi er niet kan vanaf kijken . En op die manier is er toch nog wel wat verrassing aan hé
Haha tash, ik denk datmijn vriend hetzelfde zou doen. Schoenen inlopen ga ik zeker ook doen hoor! Wij gaan trouwens dinsdag voor de ringen kijken. Zooooo spannend!
Onze ringen zijn normaal gezien vrijdag klaar :-)Hoe ziet jou ring eruit Veva?Ik denk dat ik die van mij toch ook al stiekem is ga aandoen hoor :-)
Mijn verloofde had de ringen verstopt (lees onderaan de kast geplakt) na bijna 2 u zoeken had ik ze gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihiIk doe ze ook regelmatig aan