Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen liggen thuis & ik doe ze constant aan

2-6-2013 11:11:53
Hihihi... even een geheimpje met jullie delen.
Onze trouwringen liggen al een tijdje thuis (van Bart Robeyns btw). En telkens wanneer ik alleen thuis ben doe ik stiekem mijn ring al een tijdje aan om eraan te wennen. Ze zijn zooooooooo mooi onze ringen!!! Ik ben er echt super blij mee!!!

Ook mijn trouwschoenen (paarse Noë pumps) zijn al een tijdje bij ons thuis en die ben ik aan het inlopen terwijl ik het huishouden doen. Geen zicht zo van die prachtige schoenen onder een "huiswerkbroek" maar bon :-).

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 663

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik2-6-2013 11:30:39

leuk ik denk dat ik hetzelfde zou doen wij mogen onze ringen deze week halen ben is benieuwd hoe ze gaan zijn geniet er nog van van je geheimpje ;-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 12:43:53

Ik heb de mijne in huis van gisteren en heb ze toch ook al gedragen! Ik draag eigenlijk al jaren geen ring en moet er nog wat aan wennen om er terug een te dragen maar mooi vind ik ze wel...

tash
21-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 12:44:27

haha, dat klinkt heel gekend in de oren.....bij mij heeft mijn toekomstige de ringen stevig ingepakt zodat ik het mooi er niet kan vanaf kijken . En op die manier is er toch nog wel wat verrassing aan hé

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik2-6-2013 14:56:22

Haha tash, ik denk datmijn vriend hetzelfde zou doen. Schoenen inlopen ga ik zeker ook doen hoor! Wij gaan trouwens dinsdag voor de ringen kijken. Zooooo spannend!

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:12:18

Onze ringen zijn normaal gezien vrijdag klaar :-)
Hoe ziet jou ring eruit Veva?
Ik denk dat ik die van mij toch ook al stiekem is ga aandoen hoor :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:54:23

Mijn verloofde had de ringen verstopt (lees onderaan de kast geplakt) na bijna 2 u zoeken had ik ze gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi
Ik doe ze ook regelmatig aan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...