TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2013
|
3-6-2013 10:10:09
Hey meid,
ik heb hetzelfde aan de hand. Maar bij een andere bruidswinkel. Mijn kleed zou er begin mei zijn. Al elke week gebeld. En elke keer een ander excuus. Te vroeg, iets mis met de levering, problemen met leverancier....
Ik begin me ook serieus zorgen te maken. Maar probeer me te troosten met het feit dat er veel bruidjes zijn die hun eerste pas veel later hebben.
Zal wel goedkomen voor ons :)
Als ik begin juli niks gehoord heb, ga ik eens goed van men oren maken :) hehe.
Groetjes en ZEN :) x
|
|
Louise
8-6-2014
|
3-6-2013 10:10:48
Ik heb ook mijn kleed bij JPC gekocht en aan mij gaven ze door dat de eerste pas 3 maanden op voorhand is, je hebt dus nog tijd? Maar zou je zelf niet nog eens bellen en een afspraak maken?
|
|
Emilie
7-9-2013
|
3-6-2013 10:41:22
Louise,
Op dit moment durf ik niet zo goed meer bellen. Het zou dan wel eens heel "vervelnd" kunnen overkomen denk ik. Ik wil vermijden dat ze bij JPC gaan denken "daar heb je haar wéér" :-). Achja, vandaag is de winkel dicht. Nog eens een nachtje over slapen en mss dat ik morgen van gedacht ben veranderd en wel bel :-).
Sandra, het is inderdaad zo dat veel september-bruidjes hun eerste pas ergens eind juli pas hebben. Daar trek ik me nu ook wat aan op ;-).
|
|
Saar
7-9-2013
|
3-6-2013 10:42:32
Ik heb mijn jurk in oktober besteld (andere winkel) en ik heb mijn eerste pas op 22 juni.
|
|
Jana
6-7-2013
|
3-6-2013 10:47:21
ik zou me niet al te veel zorgen maken. Ik heb mijn eerste pas gehad ongeveer midden mei en ga pas deze of volgend weekend voor mijn tweede pas. De bruidswinkel waar ik ben geweest heeft me aangeraden die zo dicht mogelijk (als voor hen nog mogelijk was om verstelwerk te doen) bij de trouw. Zo willen ze vermijden dat je de laatste weken nog enorm afvalt en de jurk minder goed past. Ik zou midden juni nog eens horen. Waarschijnlijk hebben ze het nu superdruk met bruidjes van eind juni/juli enzo.
|
|
britt
31-8-2013
|
3-6-2013 11:18:40
No stress, ik heb de jurk van mijn verloving (was een korte bruidsjurk) bij JPC gekocht en bij de eerste pas was er iets mis. Ze hebben een nieuwe jurk besteld en alles is super vlot verlopen. Ik had alles meer dan op tijd. Een pluim voor JPC en hopelijk een geruststellend gevoel voor jou! (ps ik trouw één week voor jou en heb eind deze week mijn eerste pas, wel in een andere winkel)
|
|
Tiffany
7-9-2013
|
3-6-2013 12:24:06
Ik heb ook voor het eerst gebeld naar de winkel vandaag. Heb mijn kleed sinds november en ik belde al veel te vroeg. Ze zijn nu nog maar bezig met de bruidjes van juli & augustus.
Ik trouw ook 7 september trouwens. Nog eventjes geduld voor het kleed dus :).
|
|
Nies
27-7-2013
|
5-6-2013 9:58:22
Mijn jurk komt van JPC. Ik trouw op 27 juli en ben voor de eerste keer gaan passen op 11 mei. Dus komt helemaal goed, snap dat je ongeduldig bent. Maar is nergens voor nodig. Dit is de normale gang van zaken! SUCCES!
|
|
Eppie
|
6-6-2013 10:09:10
Ik snap het gevoel volledig, mijn kleedje komt ook van JPC, en ik stond ook te springen voor mijn eerste pas.
De lingerie die zij in de winkel hebben, zat echter niet goed voor mij, waardoor er eigenlijk nog niks aan mijn kleedje kon gebeuren. Ben dus nu aan de grote zoektocht naar lingerie bezig, en eind juni mag ik teruggaan. De lingerie zal wel nog vermaakt moeten worden dan, en de aanpassingen aan mijn jurk zullen dan ook nog moeten gebeuren.
Ik denk dat het normaal is dat elk bruidje zenuwachtig is, en toch ergens wat schrik heeft dat de jurk niet op tijd in orde zal zijn. Maar JPC is wel een professionele bruidswinkel, dus ik denk wel dat ze alles goed inplannen ze. Niet te veel zorgen maken!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|