Terug naar overzicht
Wij hebben er onze uitnodigingen laten drukken, uiteindelijk zeer tevreden!heb er een verslagje over geschreven x
Wij hebben onze daar ook besteld en zijn er zeer tevreden over, wanneer heb je het besteld? als je voor 12uur besteld dan heb je het de dag er na al maar er moet wel iemand thuis zijn. als het al langer duurt dan 3dagen zou ik contact mee op nemen, ze zijn zeer vriendelijk
Ik heb ze 29 of 30 mei besteld :) nuja ik zal nog even geduld moeten tonen zeker :DToch bedankt voor de reacties :D
ik had vorige maandag 2 proefdrukken besteld van ontwerpjes die gemaakt had en ik had ze donderdag almocht je vandaag nog niets hebben gekregen mss eens een mailtje sturen Maar dat komt wel in orde ;-)
Wij hebben onze uitnodigingen ook bij hen besteld en zijn heel tevreden. De proefdruk is iets langer onderweg, dat staat ook ergens op hun site vermeld. Als je de uiteindelijke uitnodigingen besteld zijn ze er wel super snel.
Wij hebben onze uitnodigingen bij hen besteld en wij zijn super tevreden!! We hadden op voorhand 2 proefdrukken aangevraagd en ook daar waren we heel tevreden over, ze kwamen steeds binnen de afgesproken termijn aan. We hebben al veel complimentjes gekregen over onze uitnodiging!
Joepiee ik heb ze ontvangen :Dze zijn echt heel mooi met nog een paar foutjes in :)nu nog paar maandjes wachten om ze te kunnen bestellen :D
Ik heb onze receptie kaartjes bij hun laten maken en de uitnodigingen op kaartje2go.Beide proefdrukken waren super dus nu verwacht ik deze week mijn bestelling...kan ik beginnen met enveloppen te schrijven.