Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 dagen en 12 uren ! :-)

3-6-2013 11:20:54
Hoi lieve bruidjes en bruidegommmen !

Na 385 dagen voorbereidingen is het bijna zover, en dit zal waarschijnlijk mijn laatste berichtje zijn voor onze trouw op vrijdag. Ik wil jullie bedanken voor alle tips en reacties op mijn vragen. Ik heb hier echt veel aan gehad en veel uit gehaald (ceremoniemeester, fotograaf, zaal, teksten, tips over bruidswinkels enz). Ik heb het gevoel dat alles nu echt in orde is en ik mijzelf niets kan verwijten. Als er die dag dan iets foutloopt, en dat zal zeker het geval zijn, dan ligt het dus niet aan mij :-D

De weersvoorspellingen zien er alvast heel goed uit, dus dat is toch al een "zorg" minder.

Dit is ook mijn laatste werkdag en ik hoop vanaf morgen toch een beetje te kunnen relaxen en veel te slapen, want ik heb de indruk dat ik er al moe uitzie !

Vanavond komt de videograaf langs voor de vooropnames. Hij wil al op voorhand een aantal "takes" doen van onze kledij en accesoires, schoenen, juwelen, enz. Omdat hij op de dag zelf niet zo veel tijd zal hebben om details te filmen. Mijn verloofde zal ook even moeten "doen alsof" en vanavond al zijn hemd en kostuum en schoenen aandoen. Dat moet ook al op beeld staan omdat op vrijdag de videograaf enkel in het ouderlijke huis filmt, en anders geen beelden heeft van de bruidegom die zich in ons appartementje klaarmaakt.

De afgelopen weken heb ik toch nog veel stressmomenten gehad, mede door gasten uit het buitenland (oa China) die niet echt hun plan kunnen trekken en ons nog laten zoeken achter hotel, trein, vlucht, vervoer op de dag zelf enzovoort.
Wat een organisatie !
Ik ga zooooo blij zijn als het vrijdagmorgen is en ik EINDELIJK lekker kan genieten en het resultaat zien van al deze voorbereidingen.

Donderdag ga ik mijn nagels nog laten doen en in de namiddag gaan we alles klaarzetten in de feestzaal. Ik denk toch dat ik donderdagavond - de fotograaf raadde het ook al aan- een slappilleke ga nemen, anders zal ik er vrijdag niet echt uitzien :-)
Twee dagen na onze trouw vertrekken we 2 weken op huwelijskreis naar Portugal. Het zal dus nog even duren vooraleer jullie mijn verslagje zullen lezen, maar ik beloof dat ik het zo snel mogelijk zal posten, net als enkele foto's :-)

Liefs en tot gauw

Guinevere
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 899

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 11:30:18

Heel veel success vrijdag !
Alles zal wel prima verlopen, en het weer ziet er alvast stralend uit.
Niet teveel meer stressen en nu vooral genieten.
Happy Wedding, en Happy Honeymoon !

Liefs
Carrie

britt
31-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 11:32:53

Je bent waarschijnlijk één van de eerste bruidjes die van de lente-zon kan genieten. Dus profiteer er maar goed van!

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-6-2013 11:38:14

Hey Guinevere,
Wat leuk dat alles in orde is... Moet volgens mij een super gevoel zijn...
Wel goed gezien van je fotograve voor nu al van die dingen foto's te komen maken...
Zou jammer zijn dat er die niet moesten zijn. Ga ik ook voorstellen aan onze fotograaf als hij het zelf niet zegt... Want voor je het weet heb je alles aan ;-)
Veel succes en geniet er van!!!!
Zowel van de dag zelf als van de reis!!!
Liefs Caroline

Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 11:41:21

Veel succes met de allerlaatste voorbereidingen !
En zoals iedereen altijd zegt: niet stressen en vooral véél genieten ! :-)

evy

Meld misbruik3-6-2013 11:53:50

Veel plezier! Het zonnetje zal alvast van de partij zijn. En Portugal is een super land... mocht je de kans hebben, zeker Sintra en Cabo da Roca bezoeken als je dichtbij Lissabon bent.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:15:52

aaah heerlijk dat jullie dag eeeeindelijk daar is!!! en vooral zonder al teveel stress :-)
zoals je zegt: jij hebt gedaan wat je kon - laat nu de dag maar gewoon op je afkomen!

geniet ervan, ook van jullie reis!!! (en wij wachten geduldig op je verslagje en foto's hihi)

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:17:55

Heyhey! Alvast een hele fijne dag gewenst! Alles zal vlot verlopen! Succes en tot schrijfs! X

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:33:29

Ik wens jullie een heerlijk leuke dag toe! Veel plezier en geniet ervan!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:43:58

Enjoy lady Guinevere ;-) Je zal een prachtige bruid zijn met een stralend zonnetje! X x x

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:57:24

Veel geluk Guinevere! Geniet ervan

krista
9-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 16:07:05

Oh spannend Guinevere,
uwe grote dag staat al bijna voor de deur.
Ik zal je hier missen,
alle bekende gezichten verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Alvast een hele dikke proficiat gewenst en een superdag! Xxx

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 16:09:11

Veel geluk ! En vooral genieten van begin tot einde, de dag is zo snel voorbij. Groetjes

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 18:54:00

@ krista dat dacht ik dus ook. Iedereen verdwijnt hier maar. Is gewoon een teken dat onze dag dichter en dichter komt :D

krista
9-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 19:54:09

@ Ruben,
hihihihi,
En ik ben er nog dichter bij dan jij ;-)

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik3-6-2013 20:11:19

Alvast een fijne dag gewenst! En geniet van elke moment.

x

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik3-6-2013 21:17:51

Geniet ervan, het belooft inderdaad een prachtige dag te worden!

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 11:53:51

hey Guinevere

Enorm veel succes/plezier en genot gewenst vrijdag! Het was fijn je aanmoedigingen en teksten te hebben gelezen.

geniet van jullie huwelijk!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2013 15:25:31

Oh Guinevere, het is eindelijk aan jou!!!
Het weer, dat zal zéker meezitten...de eerste warme zonnige dag in maaaaanden denk ik dus dat komt goed!
Ik ben er zeker van dat je heel goed voorbereid bent...dus laat alle stress los en vanaf je oogjes open gaan vrijdag is het genieten geblazen!!!
Profiteer er van, vrijdag wordt jouw dream wedding day!!
Ik kijk uit naar een verslag en foto's! Geniet ook van de honeymoon!

groetjes en succes vrijdag!
Sandra

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 20:39:06

Het is zo ver: jullie dag is eindelijk daar. Je hebt hard voorbereid, je lief en leed (maar dat viel best mee dacht ik) met ons gedeeld en het kan dus enkel maar knallen. Geniet van elkaar, van de mensen om je heen en van jullie tijd in Portugal. Alvast een dikke pre-proficiat en dikke zoen.
Becca

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik5-6-2013 11:07:32

Thanks allemaal! We genieten nu al van het zonnetje en zijn helemaal klaar voor overmorgen! Jammer dat we geen cabrio hebben besteld als bruidswagen :-) Lief en succes nog voor de andere bruidjes!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 16:48:00

Oh Guinevere, wat leuk dat jullie zo'n stralende dag gaan hebben.
Ik ben al heel de week aan't denken aan de bruidjes die dit weekend gaan trouwen onder een stralende zon!!!
Geniet ervan met volle teugen en ook van jullie huwelijksreis!!!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...