Terug naar overzicht
Wij zijn van Steendorp afkomstig dus niet zo veel verder als u.Tis niet zo gemakkelijk om een zaal te vinden waar ge geen diner moet organiseren.Enkele waar het mogelijk was. * Kastelenhof in Stekene (mogelijk om alleen de zaal te huren) * De Watermeulen in Bazel ( werkt samen met een traiteur)Voor de rest waren alle zalen die wij bezocht hebben inclusief diner.Wij hebben zaal Tybeert in Daknam.Veel Succes!
het coolemhof, het ebdiep in sint amands (is een heel mooie locatie aan het water) kasteel d'ursel, groetjes
Valt Duffel nog binnen jullie zoekregio? Wij hebben ons feest gegeven in 't Lepeltje, alleen dessertenbuffet en zelfs geen hele avond feest. Voor het drinken was het in onze situatie verstandiger om gewoon te betalen wat er was gedronken, maar all in formule was ook mogelijk.
't Ebdiep is prachtig, maar te klein voor 100 personen volgens mij (ik heb daar ook naar gekeken). Kasteel d'Ursel is maar voor 50 personen (heb ik ook bekeken). Coolhem is volgens mij nog een oplossing (dat is in Kalfort). Geen idee of je daar het eten moet afnemen. Je kan altijd eens horen.Verder heb ik al gehoord van de abdij in Bornem, die hebben blijkbaar ook een zaal. Ik heb alleen geen idee of daar 100 personen in kunnen. Misschien best eens navragen?
de kollebloem in puurs, de polyvalente zaal is er zeker geschikt voor 100 man (en meer)drank is daar af te nemen, keuken ook ter beschikking voor traiteur naar eigen keuze(wij hebben Nico van 't land van Bornem)groetjes