Terug naar overzicht
ik kan je alta ripa aanbevelen. Budget vriendelijk en mooie zaal . Het ligt in avelgem. Er zijn oh wat zaken in de buurt. Bijv salon mantovani of de hooiopper. In avelgem heb je waar voor je geld ;)
Dag Evelyn,Ik ben inderdaad ook fan van alta ripa.Hebben jullie daar ervaring mee?
wel we geven daar ons feest hi hi. Mensen zijn zeer correct en er zijn al veel mensen die ze kennen die daar hun feest hebben gegeven . Mocht je de gemiddelde prijzen van receptie tot nagerecht willen kennen, kan ik je ze doorsturen. Alles is daar ook bespreekbaar
hallo Wendy,wij hadden er ons feest vorig jaar. We wilden eigenlijk graag een groot tuinfeest op een weide maar als we grofweg al eens de totaalsom maakten van tent, vloer, electriciteitsvoorzieningen, meubilair, toiletwagen zaten we al aan een seriues budget.Verstand van Leven sprak ons vooral aan door de sfeer die er hangt en de mogelijkheden die er zijn. Wij wouden een los, ongedwongen feest, de schuur vonden we prachtig en hoefde eigenlijk geen verdere versiering (en perfect voor ons gezelschap, 60 personen).t Is natuurlijk niet te vergelijken met een klassieke feestzaal, maar dat laatste zagen wij niet zitten, dat is natuurlijk afhankelijk van je voorkeur.Wat zijn je twijfels ?
ik was afgelopen weken in Kasteel OUDEBERG, gelegen aan de top van De Muur van Geraardsbergen, prachtig, uniek domein en uitmuntende service en mega lekker eten, goede wijnen en vriendelijke garcons... Is wel iets duurder maar wel zeker zijn prijsverschil waard en een belevenis die wij nooit meer zullen vergeten. U kan er ook blijven overnachten in het Kasteel voor slechts 125 € .... S morgens opstaan als een Princess in een oase van rust en natuur ... Echt voor ons het allerbeste in de Vlaamse Ardennen