Terug naar overzicht
FANTASTISCHE lIMOUSINES/Firma Limo-service uit Denderleeuw!!m.v.g.www.videomanie.be
Niet enkel reclame van handelaars aub. Ervaringen van aanstaande of reeds getrouwde paren lijken mij interessanter. :)
Morgen is er opendeurdag bij Corona bruidswagens in Brugge(24/10/04) Wij gaan er alvast eens gaan kijken. Mijn vriend wil sowieso zelf rijden. Onze droom is een Mercedes. Voor een mercedes cabrio sl betaal je € 375 als je zelf rijdt. Er is wel iemand mee in een volgwagen van het bedrijf.
in januari is er huwelijksbeurs in Gent;daar staan er ook meerdere ceremoniewagens en komende uit heel vlaanderen.Misschien interessant voor jullie of is dat al wat laat?Al de standhouders staan op de website van mariage.kijk eens of daar adressen staan die voor jullie bruikbaar zijn.
Bedankt voor de reactie, Valerie en Greet! We zullen inderdaad eens rondkijken op huwelijksbeurzen en prijs/aanbod vergelijken. Ook heb ik contact opgenomen met een oldtimers club, aangezien we het wel leuk zouden vinden om met een paar oldtimertjes weg te rijden. :-)
www.gjpantheralimoservice.be gegarandeerd de goedkoopste.info 0475 86 52 21