Terug naar overzicht
ik volg mee want heb ook zo'n lang haar. Men zegt hier ook op het forum dat je moet zien wat er bij je jurk past. Het model dat mijn kleed aanheeft op de foto's heeft een volledig opgestoken kapsel.
Hey, ik heb ook lang haar, en bij mij worden het krullen en nonchalant opgestoken (beetje genre van de foto's van Nathalie)en past heel leuk om mn jurk (strapless)gewoon doen wat je zelf mooi en leuk vind!succes :)
Ik ga voor dit kapsel zonder bloemen...Groetjes
Ik heb net dezelfde haarlengte en ga het waarschijnlijk half omhoog, half omlaag doen... https://www.google.be/search?client=safari&hl=nl&biw=76... http://www.weddingbycolor.com/milestones/photo.do?photo...
Ik heb ook lang haar maar ik denk dat ik het toch wel wat ga laten opsteken. Ik heb nog geen kleed maar ben van plan om ook een sluier te voorzien.Het zal eerder bij mij genre "vintage chignon" (m.a.w. laag onderaan). Zoals men hier idd zegt, hangt het vooral af van welk type kleed (zeer traditioneel, veel kant of eerder wat moderner alsook sluier of geen sluier).Wat bedoel je eigenlijk met "volledig opsteken is geen optie"? Heb het ooit eens laten opsteken voor een spetterend nieuwjaarsfeestje en de kapper had echt SCHITTEREND werk geleverd !Veel succes nog met je zoektocht! Indien ik nog op ideetjes kom dan laat ik hier een seintje !
@krista,ik ga ook voor dit model kapsel,maar heb roodbruinhaar,wa doe jij met de bloemetjes vervang je dit?of werk je met echte bloemetjes of zijde?groetjes cathy
@krista,oeps sorry lees juist onderaan "zonder bloemen".
@Tiffany : Wanneer je heel lang hebt gespaard voor lang haar, vind ik ook dat je het zeker en vast niet moet opsteken. Lang haar met mooie krullen en "half opgestoken" kan ook echt supermooi en -romantisch zijn ! JE moet idd iets zoeken dat echt bij je past. Opgestoken haar op je trouwdag wanneer je in het dagelijkse leven dit niet doet, is dan zeker geen optie :-).Toi toi toi nog met je speurtocht !!!!x
Hallo Tiffany,
Ik heb ook lang haar en ga het niet opsteken.Mijn partner vind los mooier en waar ik mijn jurk heb gekocht zei ook dat met die jurk "los" mooier ging zijn.Enkel mijn "frou" daar moet ik iets mee doen want die is even lang als de rest en kan het niet verdagen als het in mijn ogen hangt
Mooie ideeën hier. Ik heb ook lang golvend haar en wil het ook lang laten. Laten jullie het doen door een kapper of doen jullie het zelf? Iemand die een goede kapper weet, regio Oudenaarde-Brakel? Nonchalant half opsteken zoals op de foto's past echt volledig bij mijn jurk!
oooh heel mooi Margot.Zoiets heb ik ook in gedachte maar heb wat bang dat de krul niet gaat blijven een ganse dag want ik heb zwaar sluik haar.