Terug naar overzicht
Volgens mij is dit perfect normaal hoor. Je begint gwn aan alles te twijfelen.. Niet doen, verstand op nul! En vertrouw op je eerste oordeel. Je zag er zeker en vast fantastisch uit! Groetjes
Ik heb dit gevoel al gehad bij mijn 1ste pas, volgende week is mijn 2de pas en ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen.Toen ik mijn kleed kocht dacht ik van ja dit staat me wel mooi maar had geen WOW gevoel.Nu ik ben gewoon een heel onzeker mens dus daar ligt de grote boosdoener en ik moet me maar elke keer zelf moed inspreken dat ik er goed ga uitzien op mijn dag. Stralen ga ik doen !
Ik had vorige week juist hetzelfde! Ik denk dat dat komt omdat je het al wat meer gewoon bent ...
Ik heb dat ook gehad toen ik mijn jurk aandeed had ik zoiets van prachtig en toen ging ik ineens naar TLC say yes to the dress kijken en zag ik ook hele mooie jurken en toen twijfelde ik ook wel, het is inderdaad verstand op nul zetten want ga eens na er zijn altijd wel mooiere jurken maar jouw jurk is toch wel de uniekste zo denk ik dan.
Ik denk dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken. Dat is heel normaal. Zoals hier al gezegd is, zou ik gewoon vertrouwen op je eerste gedacht. Je zal vast en zeker stralen. En je moet ook zo denken: je toekomstige ziet enkel dit kleedje en hij gaat je ongetwijfeld het mooiste bruidje ooit vinden.
Ik denk dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken. Dat is heel normaal.
Zoals hier al gezegd is, zou ik gewoon vertrouwen op je eerste gedacht.
Je zal vast en zeker stralen. En je moet ook zo denken: je toekomstige ziet enkel dit kleedje en hij gaat je ongetwijfeld het mooiste bruidje ooit vinden.
Ik had ook helemaal geen WOW-gevoel bij mijn jurk, maar ik vond ze wel mooi. Ik had niet echt twijfels, maar ik dacht altijd van 'heb ik wel de juiste keuze gemaakt?'. Uiteindelijk was ik op mijn trouwdag heel blij met mijn jurk en iedereen zei dat het echt een jurk voor mij was :) Dus geen stress, ze zal je beeldig staan!