Terug naar overzicht
Al eens gedacht aan camel/cougnac kleur? Mijn hubbie heeft een donkergrijs kostuum en ik vond persoonlijk bij hem zwarte schoenen zo 'oud' overkomen. Tot de verkoopster dus de camel kleur voorstelde, was direct verkocht .Zo'n schoenen vind je tegenwoordig op veel plaatsen zoals een torfs, avance,... Wij persoonlijk hebben ze bij Tim's gevonden in Waasland Shopping center.Succes!
Zwart lijkt me iets te hard voor onder een wit/ecru kostuum. Ik zou eerder voor lichtgrijs of taupe gaan.Ik heb zelf deze schoenen gekocht voor mijn man: http://www.omoda.be/nl/grijze-floris-van-bommel-geklede-schoenen-10590/A34985_C40_KL6_SE2/ ik denk dat die perfect zouden passen onder een wit/ecru kostuum.Je kan ook voor een kleurtje gaan, eventueel als jullie met een accentkleur werken. Mijn man droeg felblauwe schoenen (hij had een blauw kostuum) op zijn trouwdag.Ik koop zelf online regelmatig bij Brandos en bij Omoda. Van beide sites ben ik erg tevreden. Je kan bij beide gratis retourneren als je niet tevreden bent.
@ Inge, ik weet dat mijn toekomstige dat kleur voor schoenen niet graag ziet ;-), maar toch merciekes voor de tip@ Gitte, mijn gommetje is wel zwart van haar, daarmee dat we dachten dat het misschien wel zou passen. We werken niet met 'een' kleur tijdens ons huwelijk.. dus het maakt het er niet makkelijker op.. alvast merciekes voor de sites ;-) Ik check ze even!
Zwarte schoenen zou ik niet doen; beter toon op toon werken!