Terug naar overzicht
Candy, misschien duidelijk maken dat je je ongerust begint te maken.Over enkele weken is het zover en er is nog niet eens een proefkapsel gedaan.Hopelijk komt dit snel weer in orde. Succes.
dat heb ik gedaan maar het probleem is nu ook dat ze dit weekend niet kan en volgend weekend komt ze niet en dan zijn we al eind juni he
hoi Candy;Kan ze dit niet in de week doen , na het werk ofzo...Ik zou toch aandringen dat ze je er ergens tussen plaatst.Groetjes en hopelijk komt alles in orde!
nee door de week gaat niet wand ik ben van de zee en zij woond in aalst en int weekend komt ze naar de zee buiten volgende week daarom dat het enkel int weekend kan
Candy, dan zou ik toch ook wel kijken voor een plan B moet ik zeggen. Uiteindelijk is het jouw trouwdag en moet je toch op zen minst zich daar niet druk in moeten maken!
Het is nog niet te laat om make-Up en kapper aan huis te laten komen. Diep adem halen en dit weekend een paar telletjes doen. Je zal zien, dat komt goed! SUCCES
Ik zou wel zeggen als je niet komt dit of volgend weekend ben ik genoodzaakt iemand anders te zoeken aangezien de bruiloft vrij kort nadert en ik dan niet voor verrassingen kom te staan, Heb je eigenlijk niks verkeerds gezegt alleen bevestigt wat je gevoel ervan zegt.
Heb ik gezecht tegen haar, maar dringt niet tot haar door ze denkt dak boos ben op haar, zeg dak niet boos ben maar teleurgestelt in haar maar dan begint ze te wenen.en zegt ze ik wil het echt wel doen hoor, maar ik kan er gewoon niet meer tegen das nu al 2maanden dat ze het zegt ma niet komt.Denk dat het gewoon beter gaat zijn dak van de week op zoek ga naar iemand anders die nog kan en niet te duur is dus als er bruidjes zijn van regio de haan die iemand kenne die aan huis komt mogen het altijd laten weten
Ik heb iemand anders gevonden die mijn haren komt doen woensdag om 18.15uur komt ze een probeerkapsel doen ben benieuwd en ze komt ook aan huis dus dat is gemakelijk voor mij. nu juist zien hoe ik het aan mn schoonzus kan gaan zeggen