Nu Online
Momenteel zijn er 425 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ben ik zo onredelijk?

3-6-2013 17:29:03
Beste, mede bruidjes,
Ik moet even mijn mijn hart luchten,
Mijn schoonzus gaat normaal mijn haren doen en mij sminken,
Ze zit al 2maanden te beloven voor mijn proefkapsel elke weekend zie ik haar,
door de week vraag ik het dan en zegt ze altijd dit weekend kom ik langs maar als het dan zo ver is zie ik haar niet alleen als ik haar haar moet knippen op kleuren ja dan staat ze hier. Nu heb was dit weekend de druppel en hebt het tegen haar gezecht dak teleurgesteld ben in haar en dak nu geen tijd meer heb voor iemand anders te zoeken die naar mijn thuis kan komen dus dak het wel allemaal zelf zal doen.
Krijg ik in eens telefoon van mijn schoonmoeder dat ze dat te wenen omdat ik dat gestuurd hebt.
Ben ik dan zo onredelijk of heb ik iets verkeerds gedaan?
Ik weet het niet meer hoor,
Vandaag een sms weer gehad van mijn schoonmoeder of ze nu mijn haren enz mag doen ze zit er echt mee zegt ze, ik weet nu niet wat ik moet doen
Mijn verloofde zegt liever niet en diep van binne wil ik het ergens ook niet meer maar ik wil mij op die dag laten verwennen(niet zelf doen eigenlijk)
Wat vinden jullie er van?

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 974

sara
14-6-2014
 Meld misbruik3-6-2013 17:37:25

Candy, misschien duidelijk maken dat je je ongerust begint te maken.
Over enkele weken is het zover en er is nog niet eens een proefkapsel gedaan.
Hopelijk komt dit snel weer in orde. Succes.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 17:51:46

dat heb ik gedaan maar het probleem is nu ook dat ze dit weekend niet kan en volgend weekend komt ze niet en dan zijn we al eind juni he

viki
18-10-2013
 Meld misbruik3-6-2013 19:36:14

hoi Candy;

Kan ze dit niet in de week doen , na het werk ofzo...
Ik zou toch aandringen dat ze je er ergens tussen plaatst.

Groetjes en hopelijk komt alles in orde!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 19:46:20

nee door de week gaat niet wand ik ben van de zee en zij woond in aalst en int weekend komt ze naar de zee buiten volgende week daarom dat het enkel int weekend kan

sara
14-6-2014
 Meld misbruik3-6-2013 19:49:49

Candy, dan zou ik toch ook wel kijken voor een plan B moet ik zeggen. Uiteindelijk is het jouw trouwdag en moet je toch op zen minst zich daar niet druk in moeten maken!

britt
31-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 19:49:59

Het is nog niet te laat om make-Up en kapper aan huis te laten komen. Diep adem halen en dit weekend een paar telletjes doen. Je zal zien, dat komt goed! SUCCES

Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:17:43

Ik zou wel zeggen als je niet komt dit of volgend weekend ben ik genoodzaakt iemand anders te zoeken aangezien de bruiloft vrij kort nadert en ik dan niet voor verrassingen kom te staan, Heb je eigenlijk niks verkeerds gezegt alleen bevestigt wat je gevoel ervan zegt.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:37:02

Heb ik gezecht tegen haar, maar dringt niet tot haar door ze denkt dak boos ben op haar, zeg dak niet boos ben maar teleurgestelt in haar maar dan begint ze te wenen.
en zegt ze ik wil het echt wel doen hoor, maar ik kan er gewoon niet meer tegen das nu al 2maanden dat ze het zegt ma niet komt.
Denk dat het gewoon beter gaat zijn dak van de week op zoek ga naar iemand anders die nog kan en niet te duur is dus als er bruidjes zijn van regio de haan die iemand kenne die aan huis komt mogen het altijd laten weten

candy
20-7-2013
 Meld misbruik12-6-2013 18:46:55

Ik heb iemand anders gevonden die mijn haren komt doen woensdag om 18.15uur komt ze een probeerkapsel doen ben benieuwd en ze komt ook aan huis dus dat is gemakelijk voor mij. nu juist zien hoe ik het aan mn schoonzus kan gaan zeggen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...