Terug naar overzicht
Hoi,Natuurlijk stelt jullie ceremoniemeester dit voor, dan kan hij nog een centje bijverdienen. Allee, centje...een rode loper kost geld. Ik wou er ook een buiten de kerk maar toen ik de rpijs hoorde...! Voor 20 meter rode loper betaalden we 85 euro...! Ik geef toe dat het iets heeft een rode loper maar je moet voor jezelf uitmaken of jij zoveel geld wil uitgeven om er mss 2 minuutjes over te lopen. Bij jullie zal het hoogstwaarschijnlijk niet zoveel geld zijn, dat hangt allemaal af van het aantal meter je nodig hebt.Debrareeds 103 dagen getrouwd
heyIk zou het persoonlijk ook niet doen. Zelfs niet aan het gemeentehuis.Bij ons aan de zaal ligt wel een rode loper.groetjesnadia
Wij hebben dat ook niet gedaan. Jouw kleedje zal trouwens niet alleen op de trappen vuil kunnen worden he :-)groetjesKatrien 53 dagen getrouwd
Hangt er idd vanaf hoeveel geld het zou kosten natuurlijk. Bij onze ceremoniemeester zou een tapijt van 40 meter 45 euro kosten, ik vind dat dit best meevalt, dus mocht er in de kerk geen voorzien zijn, zal ik dit waarschijnlijk wel doen...
hey Katleenbij ons stelde de ceremoniemeester ook voor om overal een loper te leggen. we hebben echter onze feestzaal eens bezocht toen het regende en de rode loper daar was gewoon smerig. aangezien wij ook in december trouwen (volgende week, jippie!) en de kans op regen of zelfs sneeuw groter is, raadde onze feestzaal ons af om die lopers te leggen.wij hebben er enkel één voor binnen in de kerk besteld.groetjesbirgit02.12.06