TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
13-7-2013
|
3-6-2013 19:03:16
Met een zonnebankkuurtje zal dat wel egaliseren. Misschien dat je het tegen dan nog heeeeel lichtjes ziet ( dan ben jij wss de enige die het ziet omdat je het weet, andere merken dat wss niet eens op) Plus als je make up zal dragen kun je aan je visagiste vragen of zij het met een fond de teint (wel gelijk aan jou huidskleur) egaliseerd en vastlegt met een poeder. Met 81 dagen op de teller zou ik me niet te veel zorgen maken.
Groetjes Ilse
|
|
britt
31-8-2013
|
3-6-2013 19:43:08
Dat komt goed, vanaf nu goed opletten en alle zon pakken die je kan pakken. Vanaf nu gewoon het juiste topje dragen en trekt wel bij.
|
|
Sarra
15-4-2017
|
3-6-2013 21:09:56
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahaa LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Dat komt ommes wel goe! Binnen 81 dagen ziet ge dat al nimeer!! Gene stress!
|
|
Ann
17-5-2014
|
3-6-2013 21:18:56
haha ik zou me ook niet te veel zorgen maken. 81 dagen is lang. Als ik kleurtje opdoe in de zon tijdens vakantie is dat na maandje ook al weer niet meer te zien... no stress ;-)
|
|
Kimberly
30-8-2013
|
3-6-2013 22:08:49
Ik denk dat dat wel goed komt iedereen die nu wat zon meepakt zou kunnen verbranden, en ik had bij iemand anders gelezen dat die ook zo rood was en die visagiste haar zo mooi had kunnen opmaken juist omdat ze nu dat extra kleurtje had dus ik denk niet dat je echt zorgen hoeft te maken
|
|
sarah
17-8-2013
|
3-6-2013 23:20:03
haha michele stond je op de rommelmarkt gisteren! wij hebben er nog over gewandeld met de koets. waar stond je ergens?
|
|
Carrie
13-9-2013
|
3-6-2013 23:49:32
Eens het verbrande weg is, zou ik misschien wel zonnebank doen... Maar leg dan een handdoekje op de plaats waar je al wel bruin ziet. Ok, het lijkt misschien een rare oplossing, maar zo ga je het verschil toch een beetje wegwerken...
Ofwel vanaf nu heel erg zon de mijden zodat het zoveel mogelijk wegtrekt... Of vb sunblock op de reeds bruine delen, en gewone lagere factor op de bleke plaatsen.
Je visagiste zal inderdaad wel wat kunnen wegtoveren :-)
|
|
Michèle
24-8-2013
|
4-6-2013 9:09:23
@Sarah, wij stonden in de Lammerweg aan de linkerkant als je van je thuis komt :) wij hadden een standje met "rommel" en zelfgemaakte spulletjes voor het goede doel :) we hadden elkaar bijna gezien dus :-) ik ben wel een hamburger gaan halen en toen stond er een koppeltje met baby'tje voor mij??!! :) We zouden eens een koffietje moeten gaan drinken in de stroobander :p
Bedankt voor alle reacties, ik vond het ook niet zo en ramp tot iedereen rondom mij dit wel deed... vanmorgen was het al een stuk minder dus denk tegen einde van de week dat je het niet meer zien :-) *oef* =) bedankt allemaal!!
|
|
sarah
17-8-2013
|
6-6-2013 11:45:51
Geen hamburger gaan halen nee. Wel het standje gezien voor het goede doel. doeme toch. Zouden idd eens een koffietje moeten gaan drinken :D Hoe ver sta je met voorbereidingen? ik ben op zoek naar een loper en linnen tafellakens om te huren. Maar vervelend dat ik niet weet hoeveel tafels ik nodig heb, dus weet ik ook niet hoeveel tafellakens
|
|
Michèle
24-8-2013
|
6-6-2013 15:08:29
Ja zouden we echt eens moeten doen :) ik veronderstel dat je woont in het appartement met de ooievaar?! ;) we staan nu zondag ook op de rommelmarkt in Kuringen :) hoe was de borrel in de biekaar trouwens? is die al geweest of moet nog komen? :) heb jij nummer van die man? ik krijg die maar nooit aan de lijn... ik heb van die lopers in de ava gehaald, zo precies "draad" weet niet goed hoe uit te leggen... en de tafellakens heb ik van de traiteur... ik weet ook niet hoeveel tafels, vervelend he, tegen wanneer moeten ze bij jou bevestigen? groetjes
|
|
sarah
17-8-2013
|
9-6-2013 16:54:24
ja het appartement met de ooievaar idd. Oh doeme was er vandaag ook een rommelmarkt, te laat gezien... Onze babyborrel is al geweest ja. wij hadden ook de lopers van ava toen. Ik had die man wel vrij snel aan de lijn hoor. Gewoon op de nummer gebeld die op de site staat. Ze moeten bevestigen voor 15 juli, dus dan nog een maand tijd om te denken over de tafels. Het komt opeens zo kortbij he!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|