Terug naar overzicht
ik vind het zeker kunnen maar dat hangt natuurlijk af van hoe open minded jullie families en vrienden zijn hé... Maar ik vind het een heel origineel idee!
Zalig. Als jullie dit willen zeker en vast doen! Wat de mensen ervan vinden: totaal niets van aantrekken. ;)
Hey Sofie,Hangt idd af van je publiek, als je toch wel wat oudere mensen hebt zou ik hier persoonlijk mee opletten. Maar orgineel is het in elk geval wel:-)
geweldig idee, maar idd zoals de meeste al zegge, hangt een beetje af van je familie he.er gaat achteraf nog wel over gesproken worden en das wel leuk :) maar eigenlijk, als jullie dit echt willen mag je je eigenlijk niets aantrekken van wat andere zouden zegge. veel succes ermee, het is echt een zalig idee :) :)
Al bedankt voor de reacties!Als we het zouden doen, zouden we sowieso de minst expliciete kiezen (diegenen waar bij de borsten van de vrouw niet zichtbaar zijn). We zouden het dus wel zo braaf mogelijk houden :) We hebben vooral een jong publiek. Van de 125 genodigden zijn er maar een dikke 30 mensen boven de 40 jaar.
Hou ons maar op de hoogte ;) succes nog.
vind het echt leuk idee!
hahaha zalig idee, ik zou het hilarisch vinden vraag is inderdaad wel alleen hoe de 'oudere generatie' erop reageert... de bomma's en de bompa's zullen er alleszins rooie kaakjes van krijgen
...misschien nog origineler is met foto's van jullie op de tafel........met kledij! ;-) www.huwelijksfotograaf.nu