Terug naar overzicht
hoi hoi,ik heb dit zelf gemaakt via kruidvat. heel de middag aangezeten maar het resultaat is echt mooi. Ben er heel blij mee. Het is wel een gepuzzel hoor maar moet je doen op een rustige middag en als je veel tijd hebt. Is ook niet supper duur.
bedankt voor de tip! Ik zal mij es een dagje bezig houden :)
leuk ideetje... maar hoe begin je hier aan? :)
Ik ben begonnen bij het selecteren van de grootte van het boekje, 21 x21cm en ik ben dan in photoshop beginnen de verschillende bladen met vragen/foto's.. op te maken. En dan via het programmatje van het kruitvat kan je dan die zelfgemaakte afbeeldingen op de pagina's plaatsen. Ik denk ook wel dat het moet lukken rechtstreeks in dat programmatje. Je kan er zelf een achtergrond in plaatsen, zelf foto's, tekst, enz... dus moet zeker te doen zijn. Heb je geen idee qua lay-out, stelt het programma zelf ook iets voor. Het enige probleem waar ik nu nog mee zit, is wanneer ik mijn gemaakte afbeeldingen uitspreid over de pagina's, mijn letters niet meer leesbaar overkomen... terwijl ik in fotoshop exact hetzelfde formaat heb gebruikt... Ik weet niet echt of dit enkel zo is op mijn scherm of ook effectief in de afdrukversie...
ja, meestal zijn de fotoboeken met tekst geprint zoals je ze ziet, zo is het toch als ik mijn fotoboeken maak :) Ik ga alleszins ook beginnen om er iets leuks van te maken!