Terug naar overzicht
ik ben helemaaal niet bekend in jouw regio, dus ik kan je niet verder helpen... Maar ik wou je wel proficiat wensen en welkom heten - hoeraaaa :-) Geniet van het voorbereiden en de hulp die je op dit forum zal vinden!!
hey Melissaeen dikke proficiat en welkom! Ook ik ken je regio niet maar er zullen wel genoeg mensen reagerengroetjesMichèle
Dit is inderdaad een leuke locatie als je van mooie dessert buffets houdt.Prijzen zijn mij niet bekend maar maaltijden zijn lekker en belangrijk, genoeg personeel als het een grote groep is voor het diner.Ik stuur je een privé bericht met voorbeeld.Succes met de planninghttp://www.hotelbeveren.be/nl
Wij geven ons feest weldra in Hof van Keulen, een verslagje zal zeker volgen...Roxy is ook niet slecht en l'amuse heb je ook nog in die regio xxxSucces enne... WELKOM xxxx
Hoi Melissa, wij geven ons feest in feestzaal Scala in Beveren. Was vrij snel beslist want super mooi interieur. Op hun site kan je een brochure vinden dacht ik. Succes met de zoektocht!
@ kelly: benieuwd naar het verslagje! L' amuse en scala ooit al geweest voor een personeelsfeest en die zijn ons beide nogal tegen gevallen.
Wij geven ook ons feest in zaal Scala in Beveren, alleen nog maar positieve dingen over gehoord. Hotel Beveren en Hof van Keulen enz zijn ook goed, maar iets duurder.
Wij hebben ons trouwfeest gegeven in Feestzalen Roxy.
.... Ik ben ook benieuwd ;-)
gewoon hof ten damme doen. Mijn zus is daar getrouwd en het was waanzinnig. Eén nadeel is de receptie bij slecht weer. Ik vind het te veel kleine kamers naast elkaar. Wij hadden geluk en konden gebruik maken van de tuin... De avond werd overigens waanzinnig ondersteund en iedereen zei dat ze zelden zo'n goed eten hadden. Dikwijls heeft de laatste redelijk koud of taai eten en daar was niets van terug te vinden.Succes
Gisteren naar hof van keulen geweest. Was dit een grote tegenvaller! De mevrouw die ons rondleide zei bijna niks en de zaal stond momenteel klaar voor een huwelijksfeest. Dit was een grote teleurstelling. Op elke tafel stond een mini bloemstukje en elke tafel zag er hetzelfde uit. Je kon niet zien welke de eretafe was. Voor de rest was er niks van versiering. Wel gemakkelijk beslist, deze wordt het zeker niet. Deze namiddag naar feestzalen roxy, dit ziet er veel belovend uit. Ben benieuwd!
Hof Van Keulen is een heel goede feestzaal. Mijn vriend heeft er jaren gewerkt en wij gaan er ons feest geven.Het eten is er tot nu toe (we hebben er al wat feesten gehad) altijd perfect geweest.Het is lekker, altijd goed warm en super verzorgd.De zaal is misschien niet over the top versierd, maar ik vind dat ze zo al heel veel charme heeft!Al die versiering hoeft niet voor mij ,als het eten en de sfeer maar goed zit.Prijs-kwaliteit vind ik het zeker de moeite waard!
Hof Van Keulen is een heel goede feestzaal. Mijn vriend heeft er jaren gewerkt en wij gaan er ons feest geven.
Het eten is er tot nu toe (we hebben er al wat feesten gehad) altijd perfect geweest.
Het is lekker, altijd goed warm en super verzorgd.
De zaal is misschien niet over the top versierd, maar ik vind dat ze zo al heel veel charme heeft!Al die versiering hoeft niet voor mij ,als het eten en de sfeer maar goed zit.Prijs-kwaliteit vind ik het zeker de moeite waard!