hoi hoi, ik trouw ook op zaterdag 13.07
Wij hebben gisteren een generale repetitie gehouden onder ons 2 met de misviering, lezen, muziek, pauzes, kaars, tekenen, de ringen én de kus ... was zo grappig maar ook zo leuk ...
Het voelde nu al raar aan wat gaat dat de dag zelf zijn??
Voor de rest, heb ik vandaag onze suite voor huwelijksnacht geboekt. We dachten eerst gewoon thuis te gaan slapen, maar wij hebben 3 kids, 1 - 5 en 7 jaar en zij gaan ook thuis zijn met de babysit en dus vermoedelijk ook vroeg wakker zijn.
Dus gaan we gewoon op verplaatsing slapen, beetje langer, wat genieten van elkaar, uitgebreid ontbijten en dan naar huis om alles rustig na te lezen, te bekijken, te openen, ...
Hubbie is zondag voor kostuum terug geweest, dat gaan ze nu aanpassen en een week voor de trouw mag hij die terug gaan passen en ophalen. Voor de rest is hij aangekleed.
De bruidskindjes zijn ook ok, alleen nog opzoek naar schoentjes voor de dochter, maar doe ik pas de week ervoor, nu stapt ze nog niet. En mss ook nog een bolderkar, we hebben nog 6 weken om te oefenen, maar vrees ervoor.
De notaris, daar moet ik nog dringend werk van maken.
De ringen, daar wil ik ook nog een bevestiging van, die zijn ze nu aan het maken, maar spannend afwachten op de mail of sms van... ze zijn klaar!
Ik ben ook volledig inorde.
De receptie voor na de mis die moet nog wat vorm krijgen, maar morgen is het italiaanse week in den aldi en we zijn daar verzot op dus gaan we daar ook onze slag slaan
En de cava staat al klaar in de kelder, ooh alles komt zo dichtbij.
Vanavond ons gesprek met de fotograaf, de locatie is ook al inorde, nu gewoon overlopen, hoe is het wel, hoe m'n ventje het ziet, wat mogelijk is, en wat niet, ...
Jaja .. zo spannend, maar ook zo leuk ... wat ga ik na den trouw doen??
Veel liefs,
Kelly x