Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En mijn hart stond even stil!

4-6-2013 18:15:48
Beste bruidjes,
Deze namiddag kreeg ik telefoon van iemand van van het gemeentehuis in Ledegem, waar wij zouden trouwen op 6 september.
Blijkbaar is het niet mogelijk om te huwen in Ledegem, omdat ik sinds december verhuist ben naar Roeselare.
Ik volledig in paniek, uitnodigingen zijn gedrukt enzo, ...
Die mevrouw zei dat dat allemaal geen probleem was. Ik dacht: natuurlijk niet, jullie betalen ze niet!
Ik was op voorhand gaan vragen of dat geen probleem was dat ik zou verhuizen, dat was geen probleem.
Nuja, die mevrouw had een oplossing. Ik moet morgen mijn adres terug gaan wijzigen naar Ledegem, waar mijn ouderlijke thuis is. Dan zal alles terug in orde zijn voor september, en dan kunnen wij huwen op 6 september in Ledegem.

Eind goed, al goed.

En daarnet gebeld voor afspraak met de Priester. Op 2 Juli mogen wij langsgaan voor een gesprek.

Groetjes

Charlotte
6-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 823

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-6-2013 18:21:25

o jee komt dat tegen. Je bent toch niet uitkeringsgerechtig hé, of 1 van je ouders, want als je je adres bij jou ouders zet , kan dit voer problemen zorgen. Ik duim alvast dat alles in orde komt

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 18:24:35

Nee hoor, ik ga gelukkig gaan werken. Want dat zou idd nog een bijkomend probleem geweest zijn.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-6-2013 18:30:32

Oef ! Ik ben ooit zo iets tegen gekomen omdat ik op een binnenschip ging wonen die werd omgebouwd duurde het een tijd tegen mijn papieren in orde waren. Mijn adres had ik toen bij mijn ouders gezet. Zij huren al jaren een sociale woning doordat mijn stiefvader die woning had toegewezen gekregen toen zijn eerste vrouw stierf. Achteraf bleek dat de huur met 400 euro was verhoogd omdat ik daar ingeschreven stond! Dat was schrikken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...