Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DE voorbereiding

4-6-2013 22:22:39
Hoi mede-bruidjes,

Ik wil hisr gewoon even mijn hart luchten, nog 72 dagen op de teller en al heel wat voorbereidingen gedaan. Ik hou ervan om mij op onze trouw te concentrereren maar jammer genoeg kan ik er helemaal niet van genieten.
Ik heb twee prachtige dochtertjes, eentje van 2 jaar en eentje van 5 maanden. Zij zijn de mooiste geschenken die ik ooit heb gekregen, maar de jongste is een handje vol, het zal ook wel de vermoeidheid zijn,nu al 5 maanden met maximum 4 -6 uur slaap 's nachts begint echt onder ons vel te kruipen en zorgt steeds meer voor ruzies. Dan ook nog een moeder die een dikke 2 maanden voor onze dag precies absoluut geen intresse toont wordt me soms ook een beetje te veel.
Maar ja dan denk ik, het zal wel aan mij liggen zeker?
Phoe, dit moest er even uit, ik kan alleen maar hopen dat het allemaal snel beter wordt!
Groetjes, Emily

Emily
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1154

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:32:49

je hart luchten kan soms goed doen, eh!
misschien kan je eens proberen om er met je moeder over te praten? als je al wat steun uit je omgeving kan ervaren, kan dat ook al heel wat stress wegnemen! (misschien wil ze je net ontzien omdat ze merkt dat je al zoveel aan je hoofd hebt, je weet maar nooit...)
en kleine hupjes zijn schattig, maar ook oooh zo vermoeiend naar het schijnt ;-) (heb er zelf nog geen, dus ik kan niet helemaal uit ervaring spreken hierover hihi)
in ieder geval veel succes met je verdere voorbereidingen - vergeet niet er toch ook van te genieten - dat op zich geeft ook al energie!!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:49:18

Hey Emily, ik begrijp je volledig. Je ziet die hupjes doodgraag maat soms zijn ze zooo vermoeiend. Sommige mensen hebben hier weinig begrip voor want: je hebt er zelf voor gekozen, zo erg is dat niet, het gaat allemaal voorbij... Kom hier maar wat steun halen alsje die dichtbij jeniet meteen vindt. Dikke knuffel en kop op meid!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik5-6-2013 8:36:24

dikke knuf van mij ook,familieproblemen duiken juist dan op,bij mij ook,tegenwerkingen van de familie van mijn kant.....juist nu,anders hoorde ze niet....WEES STERK...LIJK IK EN DE TIJD GAAT VOORBIJ....hier nog 79 dagen!

Emily
16-8-2013
 Meld misbruik5-6-2013 21:02:27

Bedankt voor jullie berichtjes!
En deze nacht heeft ze ons bijna 7 uur slaap gegund, dus er is toch licht aan het eind van diene tunnel

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik5-6-2013 21:14:48

juich, het wordt nog een modeldochter :-)

goed dat je je hartje gelucht hebt....dat helpt altijd wel. Hopelijk trek je het je niet te hard aan en komt alles snel in orde

knuffel

debbie
3-8-2013
 Meld misbruik7-6-2013 22:41:38

begrijp je ook volledig hoor, hier ook 2 dochtertjes van 3 en 2, en is inderdaad vermoeiend, maar het gaat echt wel beteren als ze wat groter worden, komt allemaal goed

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...