Terug naar overzicht
Ik laat mijn haar doen bij Barber in Wetteren. Dit is mijn vaste kapper en op 5minuutjes van mijn deur. Dus daar kan ik perfect nog langs op de dag zelf. Voor make-up komt Joke Dult van Glance of Beauty aan huis.. Proef kapsel half mei gehad. Groetjes
De bio kapper bestaat wel nog... dat is kapper werenfried. Ik ben er geweest doet kapsels en make up. Echt prachtig wat hij doet.
Bedankt Eve! Zou ik mogen vragen hoeveel jij hebt moeten betalen bij kapper Werenfried?
Ja hoor :-) proefkapsel was 30 euro. En dan dag zelf mijn kapsel en make up was 50 euro. Ik vond dat dus helemaal niet duur :-) en t was prachtig
Die prijzen vallen idd heel goed mee!! Bedankt om te laten weten. Het salon is toch in de kasteeldreef he? Want heel veel vind ik er niet van terug op internet. Nog eens heel erg bedankt :)
Hallo Ronait, mocht je nog op zoek zijn,ik kan je helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toeik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
Jaja dat is inderdaad ib de kasteeldreef.. paar huizen naast bol en borrel
Wou even laten weten dat ik mijn proefkapsel + proefmake-up ondertussen achter de rug heb bij biokapper Werenfried. Ik ben hier zeer tevreden over en kan het alleen maar aanraden!