TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
14-6-2014
|
5-6-2013 16:04:15
Dag Sandra, Een jurk kunnen ze in totaal 6 cm breder maken Toen ik mijn jurk ging kopen had ik ook een hele mooi jurk aan gehad. En die was aan 50% dus mochten ze zelf niets meer aan doen dus zou ons mama wel breder kunnen maken. En toen zei de mevr dat er 3 cm spatie langs beide kanten in zat. Dus dat is natuurlijk al wel wat. Ik weet niet hoe veel cm, 2 maten zijn. Maar ze kunnen meestal wel wat. Als je de winkel echt niet meer vertrouwd zou ik toch nog eens even langs gaan en gewoon u 200 euro terug vragen... Aangezien zien ze jouw jurk niet kunnen leveren moet er ook iets tegen over staan. En zeker omdat ze u gewoon onderhalve maand aan het lijntje hebben gehouden... Dan zou ik flink van mijne toren gaan maken.... Veel succes... Liefs Caroline
|
|
Patrick
|
5-6-2013 16:47:07
Bij niet leverbare diensten van uw bestelling kan je zeker je centen terug eisen en niet terug vragen, ik bedoel daarmee, gaan en uw eis stellen, niet mailen of bellen. Maar misschien vindt u daar wel iets die past aangezien de tijd kort is en kunnen ze je wel spoedig helpen wat op een ander niet zal zijn. Succes...
|
|
Melissa
8-8-2015
|
5-6-2013 16:49:59
Sorry maar ik vind dat Patrick gelijk heeft. Je hebt die ene jurk besteld en aangezien hij niet leverbaar is moeten ze je voorschot wel terugbetalen! Je hebt niet gewoon een of andere jurk in die winkel gekozen, maar die ene. Verder moet je zeker in acht houden dat je inderdaad niet zo veel tijd meer hebt en best kijkt of je wel nog een andere winkel vind die je zo snel zou kunnen helpen. Veel succes! Hou ons op de hoogte...
|
|
Anoniempje
5-7-2014
|
5-6-2013 16:53:36
Wat een slechte service! Het is natuurlijk moeilijk te bepalen of de fout bij de winkel of bij de leverancier ligt, maar iemand moet toch al bij de bestelling geweten hebben dat de jurk niet meer gemaakt kon worden... zoiets moeten ze nakijken op het moment van de bestelling, niet op het moment wanneer ze effectief in de fabriek aan jouw jurk zouden beginnen en dan zien dat de stof op is of zo! In ieder geval zou ik mijn voorschot terugwillen... als je snel wat hebt rondgekeken in andere winkels kan je nog altijd teruggaan om toch te vragen de jurk van de winkel te vergroten en dan opnieuw je voorschot betalen. Er moet dan toch wel een korting af, want ze verkoopt je haar pasmodel ipv een nieuwe jurk.
Bij Moderna hebben ze me verteld dat hun naaisters tot 2 maten kunnen vergroten of verkleinen zonder het model van de jurk te moeten veranderen. Meer wordt moeilijker.
In september komt de nieuwe collectie 2014 binnen, veel jurken van de collectie 2012 gaan er dus stilletjesaan uit. Misschien kan je eens bij verschillende winkels gaan kijken, als je geluk hebt kan je het pasmodel kopen of kan de nieuwe jurk snel geleverd worden? 93 dagen is kort natuurlijk, maar doenbaar want levertermijn mag nog 2 maanden zijn, dan heb je nog een maand over voor retouches. Ik zou zo snel mogelijk een paar winkels doen! Van waar ben je? Misschien kan je tijdens de week 's middags een lange lunchpauze nemen en naar een winkel gaan en dan zaterdag nog twee winkels? Succes!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
5-6-2013 17:38:04
Hou wel rekening met de stof... In de ene stof zie je de gaatjes van het oorspronkelijke stiksel feller dan bij de andere... Ik zou in jouw geval ook zeker mijn geld terugeisen als je daar geen andere jurk vindt. Het probleem ligt, als ik het goed begrijp, eerder bij de fabrikant. Al is het ook niet leuk dat de winkel jou zelf niet op de hoogte houdt, dat je zelf altijd moet bellen. Als je't niet meer vertrouwt, eis je geld terug en ga elders kijken voor een nieuwe jurk. Ik hoop echt dat je gauw een oplossing vindt, want dit is een hoop stress die je nu kan missen als kiespijn. Ik duim alvast voor je!
|
|
Martine
14-6-2014
|
5-6-2013 20:10:10
Ik zou toch ook gewoon je geld terugeisen (het is een voorschot, de jurk komt niet). En dan gewoon stad en land aflopen of je ergens "de ideale jurk" in jouw maat direct leverbaar vindt.
Of eventueel een privé-naaister met veel tijd inschakelen.
|
|
Boutique Couture
|
11-6-2013 14:52:45
BesteNormaal gezien kan een trouwjurk tot 2 maten ingenomen worden, maar slechts 1 maat uitgenomen. Er zit dus meestal 6 à 8 cm extra stof in de naden voorzien, maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van het model. Wat je ook kan doen is, bv. een rijgsluiting laten insteken aan de achterkant, op de plaats waar de rits zat. Hier kun je ook minstens 1 extra maat verbreden. Mocht je twijfelen over je jurk of nog op zoek zijn naar een naaister, neem gerust contact met ons op. Veel succes, Boutique Couture
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|