TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessie
20-7-2013
|
5-6-2013 17:42:53
Wij zijn ook van Aalst en hadden ook de Snip en consorten uitgesloten wegens dezelfde reden 'al wat beu gezien' :-) Wij houden ons feest in Het Notelaarshof in Opwijk. Je moet maar eens kijken op de website. Ik vond het er "rustiek modern" (als dat bestaat :d), een gerenoveerde schuur, met moderne grote tegels, super wijze lampen (als ze zo groot niet waren zou'k ze zelf nog in mijn living willen :d), rustige maar toch warme sfeer. Er staan ook paardenstallen naast (die bij feestelijkheden wel volledig uitgespoten worden en zo, wees gerust :d) en de rokersruimte is een overdekt terrasje met oude schoolbankjes, een kachel, een krijtbord,...
|
|
maartje
5-7-2014
|
5-6-2013 22:23:16
Wij hebben gekozen voor het Kasteel van Saffelaere. Valt nog mee qua afstand. Rozerie is zo met verschillende zalen, de snip vonden wij maar niets. Veel succes!
|
|
K & M
4-5-2013
|
5-6-2013 22:46:51
Hey!
Ik kan je het geuzenhof in Massemen (tegen Wetteren) zeker aanraden. Zeer gezellige en romantische locatie, naast een kasteeltje. De eigenaars zijn superlief en ze hebben ons echt een droomfeest bezorgd :)
Veel succes met de voorbereidingen!
Grtjs
Karlien
|
|
Jan
14-8-2014
|
5-6-2013 22:55:02
|
|
astrid
16-8-2013
|
6-6-2013 8:48:24
Wij gaan ons feest geven in het Geuzenhof in Wetteren en zoals K&M zegt, het zijn superlieve mensen, een romantische omgeving en het eten is er superlekker. Wij zijn onze menu gaan proeven en wauw, super.
Wij hebben het communiefeest van mijn zus haar kindjes in het notelaarshof in opwijk gevierd en het was daar ook in orde. Echt mooie locatie, ook mooi voor foto's. Het was daar een brunch, echt lekker ook, maar voor mij blijft het Geuzenhof toch een topper.
|
|
Melisa
26-7-2014
|
7-6-2013 17:02:13
hé, wij zijn gehuwd in Kasteel OUDEBERG te Geraardsbergen, prachtig domein gelegen naast een kapelleke aan een vijver. Zeer goede organisatie en vriendelijke mensen die ons feest op maat hebben uitgewerkt. De eigenaar helpt U persoonlijk op weg en heeft voor ons er een unieke dag van gemaakt. Lekker eten en goede service en prijs kwaliteit niet duur voor wat je krijgt .... u en genodigden kunnen blijven slapen in het Kasteel, prachtige suites en kamers voor weinig geld, uniek en wij vergeten onze dag nooit meer, we keren er terug binnenkort voor de brunch op zondag.
|
|
els
31-5-2014
|
22-7-2013 15:14:53
Hey iedereen,
de kogel is door de kerk, we hebben onze zaal geboekt!!! Na een lange zoektocht waarbij we welgeteld 9 zalen hebben bezocht, hebben we ons hart verloren aan de Lozen Boer te Lochristi. Super vriendelijke ontvangst, heel mooie tuin en super romantische zaal. k Ben dan ook dolgelukkig :-)
Voor de geïnteresseerden, dit waren mijn bevindingen van onze overige zalen:
- Feestzaal Saks & Boom in de Vlaamse Ardennen: leuke zaal, maar het mist de elegantie om er een trouwfeest te houden, eerder een verjaardagsfeest of dergelijks. Ook iets te donker en een te klein terras aan t straat om een receptie te houden. De patron was ook zeer familiair, eigenlijk een beetje té.
- De Renard in Beervelde: heel mooie zaal, toen we ze zagen, viel onze mond open. Alles zoals we het zouden willen, maar wel te duur voor ons. Had ook een beetje een blassée gevoel :-)
- Hof Ten Eenhoorn in Asse: heel gezellig en romantische hoeve, de ruimte waar het dansfeest kan doorgaan is superleuk en trendy, maar gescheiden van de feestzaal waar er gegeten wordt. Plus deze laatste zaal is dan weer niets vergeleken met de dansruimte. Het heeft wel heel veel charme en een mooie tuin.
- Geuzenhof: niet onze stijl, te cotage.
- Pauwkenshof: te klein voor ons, wel mooie zaal, maar weinig bijzonders aan
- Hof Ten Bosse: mooie zaal, maar wel donker. Er is geen tuin, maar wel een zeer mooi terras. Er is ook niet voldoende parking aan, waardoor ze met een shuttledienst werken
- Brouwershof: mooie hoeve, spijtig dat het zo plak aan t straat ligt. Drank aan groothandelsprijzen. Het interieur was echt wel te authentiek en niet onze stijl
- Meisseniersschuur: heel mooie en grote schuur, heel mooie tuin, maar de zaal viel wat tegen: de eigenaars hebben de geschiedenis van de schuur weergegeven aan de hand van grote poppen die omhoog hangen. Had even het gevoel dat ik in de Efteling was :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|