Terug naar overzicht
relax Kelly, uw mooiste dag komt er weldra aan... en dan vergeet je de ambetante dingen hoor :-)en ik moest in de week van het huwelijk nog de misboekjes maken ( nieten - lintje errond - versiering ) was effekes stressen de woensdagavond maar is toch allemaal klaar geraakt :-)doe je best en vergeet de rest , alles komt dan op zijn pootjes terecht
Hihi,Ik herken jouw situatie zo hard! Alleen heb ik geen 6 kinderen rondlopen, dus ik denk dat ik zal moeten relativeren ;)Mijn oplossing is: kordaat maar vriendelijk zijn tegen iedereen, en zeggen waar het op staat.Uit ervaring weet ik dat alles wel losloopt, dus daar ga ik deze keer ook van uit ;)Mijn trucje als het wat moeilijker wordt: even diep ademhalen en denken aan alle leuke dingen die je die dag op je mag laten afkomen.Dikke knuffel! (en veel plezier de 6e!)
Hier ook een 6 juli bruidje... Het begint af te korten, en heb nu zo opeens precies nog heel wat te doen...
Bedankt girls .ga het probeeren .maar is niet makelijk.ben wel blij dat ik wat tegen jullie kan zagen en dat jullie mij begrijpen xxxx :)