Terug naar overzicht
Wij trouwen juli 2014.. dus inderdaad nog effe wachten :(
ik trouw in november 2014 zou het liefst nu alles al plannen maar dat kan niet :p
Wij trouwen ook op 4 oktober 2014 !!! :-)Het enige wat we momenteel al gepland hebben, is de zaal. Dit item was voor ons zeer belangrijk en wilden hier vervolgens niet mee wachten.Het wettelijk huwelijk kunnen we nog niet regelen aangezien we pas exact 1 jaar op voorhand een uur mogen vastleggen bij onze gemeente. Voor het kerkelijke huwelijk gaan we de komende weken eens horen bij onze pastoor/pater die alles in goede banen leidt hier in de parochie. (we willen graag weten wat onze kosten zijn, op welke uren we mogen trouwen e.d.)Momenteel ben ik met mijn mama, getuige en zus een paar data aan het bespreken waarop we op bruidsjurkenjacht kunnen gaan. Om de nieuwe collectie wat af te wachten, gaan we ergens in november eens een datum prikken ;-)Mijn verloofde en ik zouden ook graag de komende weken onze fotograaf en videograaf vastleggen. We wachten enkel nog op een paar trouwreportages van mede-bruidjes hier om onze keuze definitief vast te leggen.Voor de rest hebben we dus niet echt plannen om iets te regelen. Alles is en lijkt ook nog zo ver, MAAAAAAR de tijd zal waarschijnlijk wel zeer snel voorbij gaan :-)Ik ben in ieder geval benieuwd naar je komende posts ;-)Nog veeeeeeeeeeeeeel regelplezier, mede-wedding-day-bride ;-)
Wij ook 4/10/14 :-) En dat staat al vast sinds juni 2012 :D Dus het is EXTREEEM lang wachten, maar zo is alles goed geregeld en naar onze zin. De reden dat we die datum kiezen is omdat wij elkaar van 6/10 kennen. En 4/10/14 is ook wel een mooi rekensommetje he :-) Wij hebben al: - feestzaal- kerk- fotograaf- flitspaal - ceremoniemeesterDit jaar is de trouwbeurs ook weer begin oktober, daar gaan we zeker samen naartoe gaan. Succes dames!!
Juij, leuk Margot & Kim!!! Wij hebben onze wettelijke plechtigheid (kerk doen we niet) gelukkig wel al kunnen vastleggen. Voor de rest enkel nog maar de feestzaal, allez moet eigenlijk nog definitief bevestigen. De fotograaf moeten we nog vragen, maar dat is de echtgenoot van mijn getuige. Komt dus wel goed. ;)Kim: flitspaal? :)
http://www.deflitspaal.be/ Ja :-) Alleen hebben wij de feestflitser. Das hetzelfde maar beetje goedkoper x
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord! Leuk!