Terug naar overzicht
hallo medebruidjes
met nog 56dagen op de teller vroeg ik me af wat ik cadeau kan doen aan mijn toekomstige. Een boudoir shoot zie ik persoonlijk niet zitten. Mijn toekomstige is een gamer maar hij heeft al alles wat hij wilt van games... iemand tips?
x
Ik maak een '101 redenen waarom ik van je hou' boekje. Dat boekje zal foto's van ons/hem/mij/onze huisdieren/familie bevatten met dus 101 redenen waarom ik hem graag zie. Beetje melig mischien maar ik kies voor grappige redenen die echt persoonlijk voor ons zijn. Gecombineerd met grappige, soms genante foto's zal dat wel tof worden.
Ik geef manchetknopen met zijn initialen in gegraveerd.
Mijn schat is ook een gamer en ook iemand die nogal van iets bijzonders houd, daarom geef ik hem een flask (dat is zo'n metalen whiskeyflesding) gegraveerd met ene persoosoonlijke boodschap. Je hebt ook toetsenborden speciaal voor gamers, dat heeft hij vast al, en echt romantisch is dat niet hé?
Ik heb een boekje 101reden waarom ik met je wil trouwen gemaakt dat ik dan s'morgens aan hem geef
ik geef eigenlijk 2 cadeautjes.Ik ben vanmorgen begonnen met hem kaartjes te geven. Ik heb namelijk een variant gemaakt van het 101-boekje, ik geef hem elke dag 1 kaartje met een reden tot en met onze trouwdag op 14/09. Daarnaast geef ik hem ook manchetknopen met de twee letters van onze voornamen in gegraveerd.Groetjes!
hier is het ook het 101 redenen waarom ik van je hou boekje geworden, alleen zijn het al 145 redenen geworden :)
Hey vanessa en ann, ik zat er ook aan te denken om hem gegraveerde manchetknoprn te geven! Waar hebben jullie dit laten doen!
Hebben jullie dan voorbeelden van zo 101 redenen? Ik zou niet weten hoe ik aan 101 redenen moet geraken :) is toch best veel he...
Bv: Omdat je kan genieten van samen te zijn, omdat je graag eet, graag sportJe moet eens na denken aan al de dingen dat jullie samen hebben gedaan en dan gaat het wel lukken hoor
Hmm oke zal het eens proberen :)
je laat maar iets weten als het lukt hé Natacha
Zal ik zeker doen, dank je wel candy. Heb nog even tijd dus :)
Hey KatrienIk heb de mijne online besteld bij manchetknopenonline.be. Heb best wat rondgekeken en prijs/kwaliteit vond ik dit wel een goeie. Je moet wel een week of twee rekenen eer je ze toegestuurd krijgt maar ze zijn héél mooi. Kan niet wachten om ze aan hem te geven. Ik weet dat hij dit ongelooflijk stoer gaat vinden ;-)
Ik zit hier ook hopeloos mee vast. Ik heb reeds zo'n 101 boekje gegeven. Manchetknopen kan hij niet echt gebruiken. Ik wil heb heel graag iets geven waar hij van overdonderd is, maar ik weet totaal niet goed wat. Hij houdt erg veel van geschiedenis en van voetbal, maar hij wil vb niet naar een match gaan kijken. Hebben jullie nog ideetjes? Over 37 dagen is het al zo ver ;)