Terug naar overzicht
Er zijn tegenwoordig heel veel bruidjes die voor een kleurtje kiezen.vb rode nagels, rode pumps, rood bruidsboeket....Zelf zal ik zwarte nagels hebben. En niemand hoeft daar iets over te zeggen.Het is mijn/onze trouw dus ik doe wat ik wil :-DOk, mijn kleed heft ook een zwart accent en ik heb zwarte pumps.Maar je kan dus echt wel doen waar je zin in hebt :-)Als je verder een heel erg klassiek rustig kleed hebt, dan zal naturel of nude inderdaad mooier zijn. Ofwel een soort metallic zoals vb glanzend champagne?
hoi,ik krijg (waarschijnlijk) een French manicure en wil dan inderdaad ook een accent met kleuren uit het bruidsboeket>
Ik ga ook felle nagellak trouwen. We zijn bruidjes, geen nonnekes he.
Dragen dus. Niet trouwen :D
Ik heb deze morgen gelish laten doen op mijn nagels. Ik had een bon gekregen met kerst van de schoonouders! Ik heb lichtroze gevraagd. Het is wel mooi maar ik denk dat ik toch eerder voor French ga kiezen, ik weet het nog niet. De proef make up daarentegen is gewoon prachtig! Mijn ogen komen er goed in uit vind ik! De vorige keer was het beetje te licht vond ik
Ik ga toch ook mijn nagels een kleurtje geven, dat steekt mooi af tegen dat wit kleed + heb in het verleden al gelnagels gehad en achteraf heb je daar niks als miserie mee...
Ik denk dat ik gewoon een french manicure laat doen. Ik vind zo'n fel kleurtje wel tof maar ik denk dat mijn toekomstige dat maar raar zou vinden op de trouw. Mijn teennagels krijgen wel een kleurtje! (Ik heb peep toes)
Ik lak mijn nagels normaal gezien nooit, omdat ik het niet mag ivm mijn werk en ik 5 of 6 van dagen van de 7 werk is het bijna niet haalbaar om nagellak te dragen.Bij mijn trouw ga ik fushiakleurige nagellak dragen die matched bij mijn lippenstift.Zo voel ik mij op en top vrouwelijk.En dat is het belangrijkste dat we ons goed in ons vel voelen op ONZE dag, of niet ;-).
Ik ga voor paarse nagels, de accenten zijn bij ons dan ook allemaal in het paars.. Ik krijg er wel wat kritiek op maar ik draag altijd kleurengel en voel me er goed bij. Doen waar je je goed bij voelt
Mijn nagels worden rood. Ik heb wel geen traditioneel trouwkleedje. Ik ga voor retro stijl. En het thema is een vleugje rood. Dus komt komt goed uit. Mijn jurk is koningsblauw :) Heb vanmorgen mijn schoenen gekocht en die zijn ook rood.
Hier ook zwarte nagellak want zwarte accenten in mijn jurk. Ik vind een mooie hevige kleur ook zeer mooi, maar dat laat ik voor mijn dochter, die gaat rode en hevig groene accenten hebben en zo vloeken we niet naast elkaar .
Hoi, Ik had een french (ik heb altijd gel) en op mijn ringvingers dezelfde Bordeaux rode steentjes als op mijn jurk. Alles kan zolang jij het maar mooi vindt! Groetjes