TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liane
6-7-2013
|
7-6-2013 13:18:39
Er zijn jurken die nog veel duurder zijn, maar bij de meeste merken kan je echt al een heleboel vinden onder 1700 EUR. De meeste jurken zullen echt wel binnen jullie budget zijn.
|
|
fabienne
14-6-2013
|
7-6-2013 13:19:40
ik zou zekers eens gaan horen bij bruidsmode steven daar zijn ze vriendelijk en ni duur
|
|
Caroline
14-6-2014
|
7-6-2013 13:21:35
Als je echt je persoonlijke tint aan je jurk wilt brengen omdat een op maat gemaakte jurk niet haalbaar is. Moet je gewoon een mooie jurk zoeken in de winkels. Wat ze mij hier in cermo zeiden was " alles kan aan de jurk hermaakt worden. Alle frullekes kunnen er af. Wij zijn allemaal naaister". Dus mss deze weg pakken??? Succes met het zoeken..... Liefs Caroline
|
|
Carrie
13-9-2013
|
7-6-2013 13:55:54
Voor 1700€ kan je volgens mij wel eentje laten maken, hoor. Misschien moet je eens gaan horen bij Youniek Bruidsmode, blijkbaar maken die heel veel op maat...
Wat misschien idd goedkoper gaat zijn (en zo heb ik het ook gedaan) : is een bestaande trouwjurk kiezen en die laten aanpassen. Tegenwoordig hebben de meeste merken verschillende kleuren trouwens (moest je geen wit willen). Ze kunnen echt heel veel aanpassen. Mijn jurk zal niets meer lijken op hetgene ik als eerste gepast heb. Een deel decoratie moet er af, een band moet er bij, enz...
Je kan misschien je stijl een beetje beschrijven, dat zal voor andere bruidjes makkelijker zijn om ideetjes te geven...
|
|
Melissa
8-8-2015
|
|
|
Carrie
13-9-2013
|
7-6-2013 14:38:12
dan denk ik dat je bij Pronovias het meeste die stijl gaat vinden... Of je kan ook eens kijken bij Ian Stuart of Eddy K
Het kanten bovendeel gaan ze wel boven elke jurk kunnen bij opzetten, hoor.
|
|
Melissa
8-8-2015
|
7-6-2013 14:41:00
Een kenner! Haha Bedankt, is opgeschreven :)
|
|
Carrie
13-9-2013
|
|
|
krista
9-8-2013
|
7-6-2013 17:44:43
Hoi Melissa, Net zoals Carrie al heeft gezegd.. Ga eens met je afbeelding langs bij Youniek. Dan kan je de overschot van je 1700 euro aan iets anders spenderen ;-). Vragen kost niks en ik heb niks dan lof over hun.... Succes ermee.
|
|
Caroline
14-6-2014
|
7-6-2013 18:30:48
Melissa, Wat ik ook wel zou doen is eerst ongeveer de zelfde jurk passen. En kijken of je e rmee staat. Want niet iedereen staat met elke jurk. Ik heb jurken in Alijn aan gehad en die waren totaal niet mooi bij mij. Heb iets totaal anders dan dat ik voor ogen had. Want het geen wat ik echt wou hebben stond mij helemaal niet... Het is maar een tip... Het gaat niet om weinig geld he. Liefs Caroline
|
|
sofie
6-6-2014
|
15-6-2013 23:48:21
Ik ben vandaag ook bij youniek geweest en vijf kleedjes gepast en het laatste was het,zoooo mmmoooiii!!!
En ze maken alles op maat,je kan echt alles passen en kiezen tussen super veel kleuren enz,mijn vriend gaat er zeker ook kijken voor zijn kostuum en mijn pa en broer ook,ik tel al af tot ik mijn jurk voor de eerste keer mag gaan passen het was super
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|