Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

7-6-2013 13:55:06
Vandaag hadden ze ons gebeld voor te zeggen dat onze ringen binne zijn gekomen.
Wij er direct achter gegaan en ze zijn zeer mooi.
en hebben natuurlijk al aan gedaan(geoefend met de zinnen :D)
Kan al niet wachten tot het zo ver is
Nu kan ik gewoon rustig genieten van de laasten 42dagen wand alles is al in orde
juist mijn ventje nog een hemt en schoenen en wij hebben alles.
Kijk er zo al naar uit naar onze dag!!!!!
Zo zenuwachtig dak al ben wa gaat het de dag zelf geven?
Ben zo Gelukkig met mn verloofde kan het wel van daken schreeuwen

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 649

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 15:16:53

hey super wij mogen onze ringen straks ook halen kben benieuwd

candy
20-7-2013
 Meld misbruik7-6-2013 15:34:10

Ooh fijn,
Das zo spannend he alle ik von dat wel.
Das zo van zullen ze wel goed zijn en gaan ze wel passen of ga ik ze nog mooi vinden.
dat ging dat toch bij mij in mn hoofd toen we er achter gingen.
Laat iets weten als je ze hebt he

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 20:40:45

hey candy we hebben ze en ja het was spannend want wij hadden ze gaan bestellen maar hebben ze toen int geel goud gezien en zonder steentjes en wij hebben ze int witgoud met steentjes dus was wel nog een verassing voor ons maar ze zijn super mooi kben echt super blij

smili
29-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 21:44:23

wij zijn de onze ook vandaag gaan halen, zooooo mooi! Nog 21 dagen wachten om ze voorgoed te kunnen aanhouden!!

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik7-6-2013 22:55:57

Ik ben ze gisteren ook gaan halen!! Zo mooi!! Denk dat ik elke dag hem eventjes aandoe :-)

viki
18-10-2013
 Meld misbruik10-6-2013 15:19:40

Hoi;

Ik heb ze gisteren gaan bestellen
Voor ons is het nog even wachten nog 129 dagen.
Spannend
Is het probleem met je schoonzus dan opgelost?

groetjes

candy
20-7-2013
 Meld misbruik10-6-2013 15:44:33

Hey Viki,
Ik heb ze nu gewoon een oefenhoofd mee waar ze op kan oefenen elke dag en gaat dan fotos er van trekken en door sturen.
Als ik tegen dit weekend niks heb gehad van van gehoord heb dan zoek ik iemand anders heb ik gezecht.
Ze zei ik begrijp het nu wel heb er met mn mama over gepraat en ze zag jou gelijk. Ik ga er zeker op oefen en u een toto er van door sturen dus nu deze week afwachten he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...