Terug naar overzicht
hey super wij mogen onze ringen straks ook halen kben benieuwd
Ooh fijn, Das zo spannend he alle ik von dat wel.Das zo van zullen ze wel goed zijn en gaan ze wel passen of ga ik ze nog mooi vinden.dat ging dat toch bij mij in mn hoofd toen we er achter gingen.Laat iets weten als je ze hebt he
hey candy we hebben ze en ja het was spannend want wij hadden ze gaan bestellen maar hebben ze toen int geel goud gezien en zonder steentjes en wij hebben ze int witgoud met steentjes dus was wel nog een verassing voor ons maar ze zijn super mooi kben echt super blij
wij zijn de onze ook vandaag gaan halen, zooooo mooi! Nog 21 dagen wachten om ze voorgoed te kunnen aanhouden!!
Ik ben ze gisteren ook gaan halen!! Zo mooi!! Denk dat ik elke dag hem eventjes aandoe :-)
Hoi;Ik heb ze gisteren gaan bestellen Voor ons is het nog even wachten nog 129 dagen.Spannend Is het probleem met je schoonzus dan opgelost?groetjes
Hey Viki,Ik heb ze nu gewoon een oefenhoofd mee waar ze op kan oefenen elke dag en gaat dan fotos er van trekken en door sturen.Als ik tegen dit weekend niks heb gehad van van gehoord heb dan zoek ik iemand anders heb ik gezecht. Ze zei ik begrijp het nu wel heb er met mn mama over gepraat en ze zag jou gelijk. Ik ga er zeker op oefen en u een toto er van door sturen dus nu deze week afwachten he