Terug naar overzicht
Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het riskant. De stof (van goede kwaliteit) in een trouwjurk kost immers vaak al veel geld (zeker in de hoeveelheden waarin ze gebruikt worden :)). Misschien kan je op voorhand een staal krijgen van de gebruikte materialen, voordat je echt moet beslissen? Op dit forum heb ik al wel goede commentaren gelezen over Youniek in Turnhout, waar ze ook goedkopere jurken aanbieden.
ik heb er ook lang over getwijfeld omdat ik het verschil met bruidszaken te groot vond qua prijs, maar na lang zoeken recensies gevonden en omdat ik deze erg uitlopend vond durfde ik het toch niet aan. weet niet waar je woont,maar ik heb mijn jurk nu gekocht in Enschede bij sams bruidsboetiek. deze is ook zeer voordelig. misschien heb je daar wat aan
Ik zie intussen dat het een Amerikaanse toestand is, dus daar zullen wellicht ook douanekosten mee gemoeid zijn.
Ik heb mijn kleed ook online besteld www.bridaydress.com En ik ben daar zeer tevreden over het is gewoon perfect de maten klopen en de stof is het zelfde als in de winkel en de prijs valt reuze mee ik heb 420euro betaalt 404 voor de kleed en de rest was voor de deuane kosten dus dat valt mee he Zou is op die site gaan kijken is echt een aan radere
Oh, daar staan idd ook mooie jurken op Candy. Super dat je zo tevreden bent met je kleed!
idd er zijn veel mooi jurken op, Ik had een kleed gepast in een bruidswinkel maar die kwam mij 2000euro in totaal omdat het dan nog op mijn maat gemaakt moet worden en en nu heb ik de zelfde voor 420euro
Ik durf dit ook niet te doen omwille van de maten... Je mag nog zo goed meten, als er iets niet klopt kan je het niet terug brengen omdat ze het op maat maken...Ik zou eerder naar een outlet gaan. Daar kan je tenminste passen en zie je ook welke stijlen je gaan.Ik sta bv. absoluut niet met een strapless jurk wegens te brede schouders...
Ik heb ook getwijfeld om online te bestellen want mijn max. budget was 400euro.Uiteindelijk vind je winkels genoeg waar je voor je budget iets vind.Ik heb mijn 290euro betaald dus ruim binnen mijn budget
@peggy : waar ben je geweest ? :)
Peggy, ben ook wel nieuwsgierig want heb ook een beperkt budget voor mijn jurk
Bij Victoria's bruidsmode ben ik geweest en bij Chrandels fashion in maasstricht hadden ze ook in mijn budget maar was eerst bij victoria langsgeweest en derde jurk die ik paste gekocht en meegenomen.Op 2dehands staat voor ergens in Hasselt ook iemand die bruidsjurken verkoopt en die had me gemaild max. prijs 300euro.Ook al heb je beperkt budget of wil je niet zoveel spenderen ergens hangt waar je naar op zoek bent.Voor mij is dit mijn 2de huwelijk en mijn eerste jurk was toen 26000fr en daar wou ik zeker onder zitten...is me aardig gelukt.
Hey peggy Heb eens gekeken op 2de hands maar vind er niet direct iets van terug. Kan je er wat meer info over geven? Groetjes, Natascha
deze link is het Nataschahttp://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding...
Dank je wel peggy!